Shit...vardagen kommer krypande...

Vad fasen...tog semestern REDAN slut?? Näääää, jag VILL INTE!! Jag vill vara mera ledig, softa runt, ligga och dra mej till klockan 9 - jag vill inte höra mobilens alarmsignal i morgonbitti skittidigt....baaahhh...fan, den måste ju stå på 5,30!! F_cking 5,30!!! Nääääähäääääähäääää....ville naj som O säger! Men...a woman's got to do what a woman's got to do! Man får helt enkelt bita i sura äpplet och masa sig iväg...*sucka* Ja, nästa hållplats för ledighet blir i slutet av september då vi åker med R:arna till Lalandia - SÅ najjs!! Dessutom kommer A:arna med sällskap att anlända på måndagen - DUBBEL najjs!! :o)

Denne arma kropp var igår på inspirationsdag i Halmstad. Tjoho vad vi spinnade och körde styrka! Skojja min dojja!! Jag bara känner hur träningsvärken smyyyyger sig på runt om i min kropp - aaaauuuutch!
Men fy tusan vad kul det var...och vilka energiknippen till instruktörer....phua, undrar om man själv är sådär på G hela tiden...? Nog för att jag brukar peppa mina motionärer, men jag tror fan dom drillade oss instruktörer extra, extra mycket igår. På ett spinningpass svettades jag som jag ALDRIG gjort tidigare...det rann på mina armar och mina skenben...det har fan i mej ALDRIG härnt tidigare!! Snacka om att ösa på! Tjo HO - köp en KO! ;o)
En kollega gick på Afrofunk - men GUD vad häftigt!! Instruktören var SÅ GRYMT duktig!! Det så så enkelt ut när hon skakade hela kroppen som värsta negressen och sen frågade jag kollegan E och hon bara skakade på huvudet och sa att det är OMÖJLIGT, man är som en PINNE!! Stel som tusan!
Eftersom jag inte är den som är så mycket på aerobicsidan, kände jag mej inte peppad att köra "Let's move to the music"-pass, utan jag satt och kikade istället. Instuktören var GRYM! Sen blir det ju inte mindre coolt för att han är Peter Jöbacks pojkvän - känn på den! Lite "jag mötte Lassie" över den! *hahaha* Wow - jag har sett en kändispojkvän!!

Dagen i dag, har gått i hemmets tecken. JAg har spikat upp lite grejer här och var. Känns som vi aldig blir klara....måste gå på köket snart...det är det som hänger kvar, det har inte blivit målat och det blir så rörigt där! Måste bli klart - SNART!

Nä men vad fasen...jag ska ju snart UPP!! Jag tror jag svimmar! :oP
En positiv sak...jag har fyllt i min ansökan och skrivit ett personligt brev, ska komplettera lite i morgon, sen är det högskoleprovet klart och sedan ligger min ansäkan klar att granskas! Uuuuuiiiiiii!!! :o)

Tjabba folket!
Slip tajt å gått!



Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottapotta

What did I miss... VAD ska fröken söka?? Härligt o plugga! (Framför allt behöver man aldrig sätta klockan på 05.30!) Vilket denne oxå gör nu! Och det där m svettiga aktiviteter! Hehe! Det vet du ju hur bra jag e på det! ;O) Så det kommenterar jag inte! Ingen bibbis än så länge! Men jag skulle GÄRNA se att den kommer INNAN lördag! Så kan jag relaxa och vara som en människa då! Hehe!

Postat av: Camilla

ädrans tur att jag inte var med där...hade fått en haemorrhage direkt..hehe..ska prata med Emmy om träffen...

2006-09-04 @ 16:09:05
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Karin

Hoppla.....redan tid att dra sig till gruvan, fast jag har missat dig hela dan. Kollar om jag hittar dig imorgon istället......krammen

2006-09-04 @ 16:24:27
URL: http://Rassel99.blogg.se
Postat av: gulanejlikan

näää hittade ingen JL-tröja buu. Hoppas du överlevde din första dag på himmet, med eller utan träningsvärk. (vet knappt hur det stavas)Skojigt om du ska börja plugga igen. Ha det

2006-09-04 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback