"Ähhh, vad fan man var ju nykter när man vaknade i morse...

...men nu börjar det ordna upp sig!" Hahaha, den frasen av Sven Melander följt av en käck spansk melodi hämtad från Sällskapsresan fick jag av sonen d.ä på min telefon häromdagen! Lite lagom småskoj nu när det närmar sig avresa!
Ooooohooooooo!!! Snart, snart lyfter vi från Sturup och då bär det av mot värmen! Ahhh, hur gott som helst!
Har varit på standen och övningssolat lite idag. Tro't om ni vill, men här sken solen från en ganska blå himmel!

Ojojoj...vi var på kräftskiva igår och gjorde en deal med svärföräldrarna. Dom fick låna barnen och vi fick låna deras husbil för övernattning i anslutning till festen - strålande! Svärisarna har som bekant köpt en splonkens ny husbil med plats för 4 personer, ett muskedunder på 8 meter! Den är superfin och man sitter som en dronning i den! :o)
Jag är inte mycket för campinglivet annars...kändes om vi var ett tyskt par på tripp i Skåne emellanåt...Helga und Heinz...hahahaha...men helt ok för en övernattning då och då!

Well folks - dags att duscha av saltvattnet!

Tjena! 

Kommentarer
Postat av: Lind@n

Hallo Helga! Du hast nicht dich gebrännt väl?
Das sonne skiner ju gansk mycket :-)Kramis

2007-08-06 @ 08:02:12
Postat av: camilla

gött med semester när vädret äntligen visade sig från sin bästa sida kan jag tänka..

2007-08-06 @ 09:27:44
Postat av: Theresian

Vill bara önska en kanonhärlig semester. Sjölv hoppas jag att jag ska ha ynglat av mig innan Ni kommit hem, annars blir jag olycklig... Nu är det inte kul längre med denna mastodont-mage!
Hälsa Bamseklubben och ta en Pina Colada åt mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback