Flaggan i topp!

Jepp, idag är det flaggdag - drottning Emmys födelsedag ju, å sen var det visst nån dam vid Stockholmstrakten som har födelsedag idag med...GRATTIS till er båda!
Själv har jag lyckats pricka in två av tre födelsedagar till mina barn på allmänna flaggdagar; Ellen på nyårsdagen och Olle på koronprinsessan Victorias namnsdag. Dennis kommer säkert att få en liten tronarvinge född på sin dag, så det blir säkert flaggdag där med! :o) Varför är det eg flaggdag på nyårsdag? Är det för att flagga in det nya året? Hmm...det får kollas upp!

Igår bjöd svärmor hem på försenat 60-års kalas. Det blev en god gryta, efterrätt och sedan hennes specialartårta: Punschtårta! Vi får se om den blev bra, säger hon...jo visst...nämn EN gång den smakat dåligt??? Nä just det...2 bitar slög ner i rappet! Hahaha, R tog minsann 3 bitar!
Idag bär det av till Queen Emmy en stund. Får parera det med nästa besök, nämligen uppesittarkväll hos Sis J med familj och våra föräldrar.

Köpte den sista klappen igår...tror jag! Man vet aldrig om det slinker ner något mer...;o) Jag är en sådan som gärna handla mer än sig bör...hvergang!

En sak till förresten. Beställde kläder till barnen från Dunnis.
www.dunnis.se  Hehe, reasnoken framme igen...30-70% på deras kläder. Jag har haft något party och köpt lite av deras kläder och de här klart bättre än tex Me&I, i mitt tycke!
Beställde i torsdags...döm om min förvåning när det dök upp en postpåse fylld med kläder igår!!! Snacka om leveranssäkra innan jul! Världens största plus till Dunnis!!! Barnen blev jättefina och mommy blev jätteglad!

Well folks - that's it!
Trevlig lillejul på er!

Kommentarer
Postat av: Micke

God Jul caroline!!
MVH: Micke & Eva

Postat av: Anonym

GO JUL TILL DIG O DIN FAMILJ....
FRÅN MIG O MIN FAMILJ
LOVE U
CAMILLA/Q65

2007-12-24 @ 06:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback