Määäh, jag som kommit igång så bra här...

Och så vips är jag borta ett tag igen, mymymy...ingen ordning ALLS!
Jahapp, lite har hänt sen sist. Var i Lubeck med Mom & Sis 30/11-2/12. Mycket najs vill jag lova! Julmarknader, strosa på stan, shopping, fika, shopping, maaat och go dricka, fnitter, lite huttar i provhytten...and so on! ;o) Verkligen mys när man kan fnissa loss och ha en go helg tillsammans!
Fick med mej lite snygga kläder hem, byxor, en tunika och en hmm...ja, långslipover??med skärp i midjan...jaja, snygg var den iaf. Åkte Rödby-Puttgarden, så det blev lite inhandling på båten. Pilgrimörhänge, vin, whiskey och en och annan julegave oxå! Tänk, det tar oss ungefär 3,5  timme, lite beroende på färjan, att ta oss via Öresundsbron, genom yttre Köpenhamn, vidare ner till Rödby och över till Tyskland. Nu åkte vi lite längre, så lägg på 1,5 timme och så var vi i Lubeck. Lite lyxigt att var skåning i det läget faktískt! :oD

Söker jobb som en dåre! Än det ena och än det andra...har varit ganska intensivt sökande nu och jag hoppas på resultat SNART! Hittade dessutom en trevlig kurs på en folkhögskola som var inriktad på friskvård och hälsa. Kände att DEN skulle passa mej! Start i januari, slut i december...intressant. Har ju en tjänstledighetsansökan inne from februari...men den kan man väl justera. Det bästa: Det fanns lediga platser kvar! :o) Ska ringa och checka lite i morgon tror jag.

MK snurrar på, har klass i morgon i Klippan. Ska bli skoj, ingen som testat MK innan och det bådar alltid gott!

Well, kort, snabbt och lätt inlägg - ni får hålla till godo!

Sköt om er!
Kram C

Kommentarer
Postat av: LindA

Ohhh besök i klippan minsann... nån man kännner..... som om jag kännner alla i klippan.... not.. tack för pumpen förresten. den r perfekt!
kramen på sig.

Postat av: Karolina

Hejja, hejja!
Fler goa inlägg från dig vill vi ha!!!!

Önskar dig en God Jul!

2007-12-18 @ 13:10:56
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback