Analys av TV-helgen...so far...

Fredagen är hos oss en riktig TV-kväll. Supermysigt tycker jag. Den startar för vissa yngre i familjen med Bolli kl 18. Kl 19,30 tar de äldre vid och Postkodsmiljonären visas. Jag älskar prestationsTV. Människor får visa vad de kan, man vinner inte pengar slumpmässigt utan för sin kunskap - gillar! Det var nog därför jag inte gillade Deal or no deal...ingen prestation= inget kul...iofs lite spänning när de gamblade...men nja...inte nåt för mej!
Let's Dance däremot - yes, vilken favorit! Snacka om att förmedla och prestera! Ja vissa alltså...hmmm...Brandeby borde ju vara ute för längesedan! Det måste vara frustrerande för hans partner att släpa runt på honom som en överfull frysbox! Mina favoriter är i stort sett de som är kvar, förutom Brandeby då...minst gillar jag Ebba, mest gillar jag Tobbe, Anna och Erika...brottarMartin och hans partner är oxå jättefina och sensuella tillsammans!
Helénius är en jäkligt skicklig programledare som blixtsnabbt finner repliker i alla lägen! Wow...! Hans kollega Agneta - den av mej så bespottad förra säsongen står för denna säsongens uppryckning både när det gäller antiklängning och stylistsparkning...för så måste det vara...att stylisten blivit sparkad...Agnetas kläder nu jämfört med i fjor är ju som att som att jämföra ett utedass med ett palats! En rejäl uppryckning! Klängandet och hennes envisa kramande har också avtagit - BRA tycker jag! Det finns inget värre än att bli attackerad av någon bara för att den har ett behov av att kramas! Huu!

Schlagern igår då...ja, de som gick vidare var ljusår bättre än resten och därmed var det en ganska blek föreställning - trots italienska och dragshow! Men min namne Caroline af Ugglas gillade jag. Hon besökte TV morgon en söndag och sjöng skörare än självaste Janis Joplin! Mycket intressant röst!
Andreas Johnson är jäkligt sensuell...han är så busigt vacker i sin utstrålning...dessutom i heljuste läderkostym - coool!!!
Bäst av alla är väl ironikungen Luuk! Hahaha, han är fanimej av egen klass! *gillar*
Innan schlagern kollade vi postkoden och dessförinnan var det V75...gissa om det blev 4 rätt denna gången OXÅ!?!? Tusan! Det blir analys på det imorgon på jobb!

D åker i morgon, 22,30 är det dags att lyfta från Sturup. Idag är det plusgrader och det smälter undan bra här omkring. R har haft jour och jobbat rejält många timmar i helgen med snöröjning. Det är extra i kassan som ska läggas till en pott så att vi någon gång kan komma i väg på en efterlängtad charter någon gång!

Nu ska mat lagas, om en stund ska jag ha sp.pass och sedan ett styrkepass att gå på.
Fick förfrågan om att väljas in i styrelsen på gymet och har tackat ja! Känns spännande, har ju varit sekreterare en gång i ett elevråd...med en viss självutmämnd ordförande! ;o)
Idag kommer Kamraten C och hennes familj hem från Florida. Huuu, komma så från vämen hem till detta...jag hade ALDRIG gått av planet!...eller ens gått på det i Florida! Hahaha! Hoppas dom haft det underbart!

Tjena!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

2007-02-25 @ 22:35:00
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Hehe! Jo nog sjutton frös dom de stackarna! Haha! Men de ska inte gnälla, de har just missat hela vintern!!!
Hoppas då att D kommer iväg idag! Även om jag förstår att d e blandade känslor! Hur länge ska han vara borta den här ggn? Massa kramis på dig vännen! Luuk... me not like!

Postat av: camilla

ååå fy för..ska han åka nu..din satans stackare...min dotter får nycklarna till lägenheten imorgon..hon sa att hon vill flytta in så fort som möjligt..jag dööör....vill inte!!!...Semestern var skön..men tyvärr lite orosmoment..men det kan vi ta sen..du o jag..för vi måste bara träffas...saknar dig i massor...

2007-02-26 @ 22:59:32
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag tyckte att Andreas låt var bäst. Hoppas på den som sveriges bidrag även om jag inte hört alla. Han är gångbar...

2007-02-27 @ 18:13:46
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: Mia.....

Hej kommer ifrån mig!!
Jag tycker nog att andreas växte lite när jag hörde låten en gång till!!

2007-02-27 @ 18:22:49
URL: http://miloa.blogg.se
Postat av: Emmy

Jo nog frös vi allt. Ush hade varit bättre om värmen hade följt med oss hit tycker jag ;) Som mamma redan har skvallrat såg jag på bor vi snart i samma by. Kulligt :D Massor med Kramisar

2007-02-27 @ 20:41:45
Postat av: camilla

hellosan....
Visa E min nya blogg..film på valpisarna...kramen

2007-03-02 @ 20:55:02
URL: http://quarter65.bloggspace.se/
Postat av: PiaLiaLottaPotta

HOHO! Carrålajn! VAr eee duuuu???
Miss ya!!!

2007-03-04 @ 10:52:10
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Lind@n

Hmmm tycker det är dåligt med uppdateranade.... säger hon som sitter i glashus!
Ses på fredag!
Kram

2007-03-06 @ 18:57:53
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback