Avblåst tjejträff mm...

Tänkte ju ha en träff med mina fd fotbollslagkamrater här i kväll. Ja...det var lääängesdan vi spelade tillsammans, men när vi gjorde det var vi rätt bra faktiskt...ja på att festa alltså! *S* Fotbollen var liksom sekundär...det primära var partajjen - det var omöjligt att klara sig utan!! Hahaha, nja fullt så illa var det väl inte...vi lyckade ju tom att vinna serien en gång...den gången då jag blev lagets skyttedronning med exemplariska 28 mål! Mmmm, just love EGO-talking! ;o) Ah, det var tider det! 
Numera tror jag inte det är någon av de forna stjärnorna som spelar fotboll längre...de flesta har antagligen insett sina begränsningar skulle jag tro! *fnissar*
Jag hade ju tänkt ha en träff här idag, men efter min biltripp till LA igår började jg fundera på om de var så klokt att ta hit tjejerna eftersom de flesta bor i LA. Skickade ut ett mail i morse med frågan om vad de andra tyckte. Vissa var RIKTIGT partajsugna och skulle tom bo på hotell i HBG i natt...WOW - är det lönehelg eller??? Andra tyckte nog det var ok att skippa träffen, så jag kommer att skjuta fram den ett par helger - för det ÄR verkligen dax att träffas SNART!
Huuu, de bröt precis på radion och varnade för underkylt regn nu...jag är SÅ glad att vara hemma och framförallt - inomhus!
På tal om underkylt, vi var på väg till affären för den obligatoriska handla-lördagsgodis-promenaden när vi möttes av piskade spikar från ovan! Huu, snöblandat regn...och det märkligaste av allt: Det frös till på kläderna så att jacka, mössa och byxor var alldeles stela av nederbörden! Det har jag aldrig upplevt tidigare...vad jag kan minnas iaf! Hmm, har ni??
R har den stoooora lastaren hemma och gissa om O var mäkta imponerad när han fick åka med pappa i hytten och dra bort snö från vår uppfart! Hahaha, hans ögon var minst en dm utanför sin normala plats! ;o) Sötisen! Hahaha, förresten blir väl veckans bysnackis denna: R plockade upp en dagisfröken som var på väg i snökaoset till fots från dagis till affären...i lastaren! Hahaha...undrar om hennes ögon stod ut ur huvudet lika mycket som O:s gjorde! Hahaha!

Dagen största och högsta GRATTIS-rop ska skrikas ut höööögt så att det hörs ända ner till Cypern där älskade Mojjan idag fyller 65 år! :o) Hurra - hurra - hurra - hurra!!! I morse ringde ví och sjöng det vackraste vi kunde! ;o) Hoppas din dag blir underbar Mommy! Älskar dej!

Well...nu ska jag kolla V75...den här veckan SKA det bara bli vinst!
Sedan blir det pizza är oxå, PLLP! Fast vi ska ha köööbepizza! ;o)

Ha det bäst!
Tjena!

Kommentarer
Postat av: Propp

Här var det lagom av allt! Har tom hunnit åka snowracer med lilleman.

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haha! Köööbepizza e inget emot PiaPizza Speziale! Haha! Men gott d oxå! Ja underkylt var det så det förslog, det som fastnade på kläderna!
Och IMORGON kommer Milla Hem! HURRA! Så himla härligt! Inte för att jag inte kunde bott här en vecka till, men saknar ju henne!
De landar på Kastrup kl 15.00, sen blir d ju hämta väskor, tull och tåg o sånt! Så framåt kvällen väntar jag dom!
KRAAAM på er!
PLLP

2007-02-24 @ 20:09:47
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Nilla

Festen kunde blivit hur lång som helst om du hade haft den, med tanke på vädret. Men jag kan tänka att det knäcker familjen om de är lika bra som våra träffar...tja, sålänge Långa bollar på Bengt inte spelas och karaoken är framme är det nog lugnt. Nu regnar det och är plusgrader, så vägarna är förhoppningsvis farbara i morgon. Hoppas helgen varit bra.

2007-02-25 @ 13:28:20
Postat av: Caroline

Hehehe...Nilla, INGET knäcker våra Q-träffar! Hahaha!! Dom är bara bäst! :o)
Helgen har varit bra, din oxå hoppas jag trots jobb!

SeeYa!

2007-02-25 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback