Hur är det med tummarna???

Ni håller väl dom så att dom blir blå!?
I morgon bär det av mot Kristianstad för operation urvridning i dagarna två.
Känner mej fortfarande lugn och behärskad...och det är väl bra antar jag! ;o)

I går blev jag mor till en 20-åring...fattar ni? Min bebis har passerat tonåren och fyllt sin andra nolla...?? Jag fattar NADA! Snart åker han från mej, det känns märkligt...min bebis...min 1,93 cm långa bebis! :o/

Ja, inte så mycket mer att tillägga idag. Jo förresten, såklart, megasuperdundergrattis till sötaste PLLP som fyller sin fjärde nolla idag! :o) Kram på dej pinglan!

Well...vi hörs om några dagar!
Tjena!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejar på dig!!!
Jag vet att du klarar det.
Kram Mia

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Ååååh! Tummarna hålls så klart så de blir svarta om det behövs! TAck sötis för grattiset! Massa kram till dig vännen!

2007-02-14 @ 02:51:34
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Mika

Håller mina tummar för DIG C!!
Du klarar detta !! hejja hejja !!!

Kram
Mika

2007-02-14 @ 03:20:18
URL: http://famthonell.webblogg.se
Postat av: camilla a

jaha då var det dax Muffen...första/sista steget till att bli snut...ja, inte behöver du oroa dig..det räcker att de ser dig..din attityd..så är du just snut...fördelen med att ha just dig som snut är att jag kan fortsätta köra med min skrotbil till stationen utan att besiktiga den..hehe...
När jag träffade dig första gången var du tuff..o hade näsan i vädret..men det fick jag allt ta o äta upp..för plötsligt så kröp en av mina allra bästa vänner fram ur det skinnet...en muff utan dess like finns bara inte i denna världen..one of a kind my friend...
Att du fixar uttagningen är jag inte det minsta bekymrad över..Go baby GO...love U

2007-02-14 @ 06:10:35
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback