Ojojoj, vilket kaos!

...och jag är lyckligtvis ledig från kaoset i morgon!
Det fullkomligt öser in material på jobbet och avdelningarna efter oss går på knäna pga personal som är sjuk och dessutom är personalstyrkad så otroligt slimmad, så att om en person på ett skift är sjuk saknas 50% av kapaciteten...idags läge är man 2 per/skift, en på dagtid, en på natt och en på helg. Läget nu är detta: en på natten är sjukskriven, en på skift är sjukskriven, en på dagtid är ½sjukskriven, helgaren får inte gå in hur mycket som helst i veckan pga veckovila...just snyggt! Detta resulterar i att vi som är först i kedjan inte får tömt undan hos oss som är länk 2:s uppgift, dessutom har vi en annan länk som kontrollerar och nu är det så att det som väller in är otroligt skrymmande och dessutom är det 100% kontoll av dessa detaljer...vilket gör att de också blir stående hos oss...voine, voine! Vi har idag fått meterial som vi inte kunnat plocka in pga platsbrist! Totalkaos!!
Jag har lite dåligt samvete för min kollega inför morgondagen, men vi har varit otroligt effektiva och märkt upp allting, ställt det i ordning så det ska väl vara ganska bra...bara det blir tömt liiiite i kväll...där var dom iaf fullt skift! Fick förresten förvarning om vad som ska ankomma i morgon och det var inte lite det! Phhua - vi får gräva oss fram på måndag känns det som... :oP

Shit! Ett par dagar kvar tills den slutliga "urvridningen" i Kristanstad! Inga nerver än...men jag lovar; de kommer, de kommer! Rosiga kinder och skräckslagen blick... ;o)

Ska ha spinning i kväll, första på ett tag nu. Är lite snörvlig, men det ska väl gå ändå. :o)

Är så jäkla nöjd, vann ett par superfina jeans på Tradera. Jag vet att nypriset ligger på ca 1200 och runt 1000 på rea...men kolla vad jag tog hem dem för:
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=38910840 
Är man nöjd eller!?!?! :o)

Ha det gott!
CYA!


Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Wow! Grattis! Skitfint ju! Hehe! Är det i nästa vecka du ska iväg! Håller tummarna redan, för säkerhets skull! Hoppas att vi ses på lördag! Liiite fjärilar i magen har jag! Av spänning o förväntan! Hehe!

Postat av: Anonym

oj...vilket fynd du gjort på tradera..verkligen..*S*...du...jag avundas verkligen inte din arbetssituation...stackare...men snart är det dax,.för eldprovet..o vi ses väl imorgon hoppas jag..love U

2007-02-08 @ 18:04:45
Postat av: Nilla

Jamen...Carrålajn. Vad har du för arbetsmoral som stannar hemma en fredag när din jobbarkompis får slita häcken av sig?? *skoja* Inte illa att fynda jeans så billigt, hoppas de sitter skönt också. Kramiz!

2007-02-08 @ 18:19:04
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: camilla a

hallå där..när ska ni till Hbg?...jag börjar 12.15....kan man få skjuts måntro??

2007-02-08 @ 23:59:01
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Millan69

Grattis till fyndet.
Å lycka till nästa vecka i k-stad
Ha en trevlig helg

Puss o Kram
Millan m familj

2007-02-09 @ 14:42:34
URL: http://millan69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback