Tack - era ord värmer!

Det är tyvärr så att detta är slutet på min dröm, jag kommer inte att kunna bli polis sålänge kravet för normalt färgseende finns...det är bara att inse faktumet är det ÄR så!
Och nej Therese...det är inte för att man kan matcha sin uniform fel - hahaha, helt underbart skrivet!
Och jo, Annika...det är verkligen så att denna defekt innebär att det är tvärstopp för fortsatt utbildning.
Det handlar om att jag ska kunna vittna i rätten och om en fråga om färg kommer upp ska jag kunna berätta vilken färg det handlar om! Kravet har tillkommit just efter ett sådant fall, där en polis vittnade och inte kunde återge färg och förövaren friades pga polismannens defekta färgseende.
Så...ja, jag kan förstå det...men...jag ville ju så förb*nnat gärna göra det här!
Det har lugnat sig lite, men jag är fortfarande väldigt besviken...och inte kan jag påverka det på något sätt heller...det är nästan det värsta.

Tack för era goa fina ord till mej!
Ni är guld värda varenda en av er!

Massa ((kramar)) från moi till er alla envar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Näää.... Åhhh vad jag blir ledsen för din skull!!!
Tänk att bara få mattan bort dragen av något man inte har en aningen om. Jag kan förstå din besvikelse!!! Tänker på dig!! Kram.

Postat av: Annika@home

Kan inte mer än hålla med Timbuktu

"Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig..."

2007-02-15 @ 21:26:10
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Theresian

I ett rättssystem som det vi har i Sverige håller man fullgott färgseende som högsta prio... Vilket skämt! :(
Hoppas deti slutänden visar sig att Du lyckas till 110% inom något annat. Då kan de stå där med sina långa polisnäsor!!!

2007-02-16 @ 06:45:06
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Carina Olesen

Åh snäckan så synd jag höll verkligen alla tummar och tår för dig... Men se det från den ljusa sidan det finns verkligen få som du.... Bara 1% till
Kram från Carina röstånga

2007-02-17 @ 18:18:25
Postat av: PiaLia

Halloj tjejen!
JA här sitter jag nu som bonnamora på lanned! Rätt mysigt faktiskt!
Lovar att hälsa till herrskapet imorogn när de ringer! Hehe! Hon lär få bautatelefonräkning den där bruden!

2007-02-18 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback