~TACK~

Tack för tumhållning och alla grattis!
JAg är fortfarande lätt yr efter beskedet, men rejält taggad! Det här ska bli så spännande!
Det som är mest drygt är att efter testerna nu i februari kommer intagningsbeskedet först i JUNI! Herrejisses, men kommer ju att vara helnipprig fram till dess! :-O
Era kommentarer var så härliga att läsa!
JAAAA, Micke - jag SKA bli SNUUUUT! Hahaha, trevligt att du gillar quinns i uniform! ;o)
PLLP - min egen lilla Saida som berättade att jag minsann skulle få besked på onsdagen och MYCKET RIKTIGT! LillSaida hade RÄTT! Se till att få med den där tarotkortleken på nästa träff...den gör mej väldigt nyfiken! ;o)
Charlotte och Carina...era rackarens smygläsare! ;o) Vad kul att ni kommenterade och inte bara läste - fortsätt med det! :oD
Ingela...hur går det med din blogg...eller det är mest Lasse Olssons ord som gäller numer!? Harehare harekrishna! Hehehe!
Mika och Mia, mina goa AFF-mammor! Vad kul att ni följer mej här på bloggen när jag inte hinner med AFF!
Annika och Lindan, mina goa skånemammor! Nu kommer jag att bli ordningsquinnan i gruppen! ;o) På god väg iaf...*S*
Kamraten C och Nilla, godingar! Här ska det bli studa av kan ni tro! :o)
...och du anonyme...tack för din kommentar...vem är du? Hmmm...

Well...idag är det fredag och E har beställt taco...är ju inte helt supersugen, men för variationens skull väljer vi idag kyckling istället för köttfärs. Det enda ungen vill ha är taco...jag gjorde planka en fredag och den totalignorerades...kul...
Let's dance ikväll...Miss Universum åker ut idag, det är mitt heta tips! Agneta...klängrankan kommer att krama ALLA deltagare minst en gång! *trötta mej* Måste till hennes fördel dock säga att hon verkar ha fått pli på sin stylist i år. Hennes kläder är ju inte i närheten av de där gröna shortsen som slutade under brösten, samtidigt som hon hade en tubtop och hon liknade en hoppressad hamburgare från Macky D! Hujedamej!! Var det inte ett program där Helenius viftade friskt med hennes hysteriskt mäönstrade strumpbyxor!?!? Hahaha, ja jag säger då det!

D är i London och i morgon ska han kolla fotboll, Fullham - Newcastle. Idag var det visst Oxford street som gällde...snobbigt värre! ;o)

Gott folk - ha en najs weekend!
Tjena!

Kommentarer
Postat av: Annika@home

Halloj! har precis sett inledningen av Let's Dance och denna vecka är faktiskt Agneta helt ok klädd, eller hur! Ser fram emot att få se yvonne Ryding som jag har någon konstig hat-kärlek till. ;-) Blåsig kram från Lomma by the sea

Postat av: camilla

min egen lilla muffmuff ska bli fjädringsman...love U

2007-02-02 @ 23:48:12
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: PiaLia

Haha! Missen fick visst gott betyg idag! Själv missade jag hela skiten och halkade in precis då de kallade in allihop för "petningsgrejen"!
Fru Sivers åkte ut iallafall!

Har D åkt för att stanna, eller han är bara och rekar? Förresten får du ju kräva att grabben har färska fotbollsbiljetter till mammsen varje gång hon kommer o hälsar på! *ler*!

2007-02-03 @ 01:13:26
Postat av: Nilla

Fy så hemskt att behöva vänta ända till juni för att få besked. Är alla tester gjorda nu då? Ha det bra och jag önskar en skön och trevlig helg! Kramiz!

2007-02-03 @ 13:56:10
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe det är jag som är den annonyma människan. Din blivande bykompis ;) Kram

2007-02-04 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback