Jag har öppnat webshop

Ja, nu rullar det på här trots att det är lite trögt nu när det nalkas semester. Det verkar som om man inte vill boka upp sig på något, medan vissa känner som jag - wow, det är ju nu man vill bli fin och är ledig för att kunna koppla av och piffa till sig! Nåväl, fick iaf bokat en klass idag och även delat ut en hög visitkort till en tjej som har nagelstudio, kanonbra!
Webshopen:
www.caroline.wiman.marykay.se

Man slutar aldrig att förundras...R gick ÄNNU EN GÅNG på jourvecka när vi drabbas av extremt väder. Stackarn blev redan på onsdagen rejält hes och låter som Rod Stewart i målbrottet och i torsdags gick ha på jour. Gissa om det är någon som ringer...? Vi för sökte äta middag i torsdags, men samtalen haglade tätt...minst 15st på en sittning middag! Det var bara att ge sig iväg och sedan kom han hem vid 01...
Snacka om att man är liten när naturen visar sin kraft...Jag är evigt tacksam att vi bor så pass högt att vi inte drabbas. Värre var det för en av våra chefer på jobb...läs på http://hd.se/svalov/2007/07/06/han-aer-hemloes-efter-regnet/ Stackare säger jag bara!

Well...glöm nu inte Live Earth som går hela dagen på TV idag. Själv ska jag ha en klass idag - skoj!

Bara ett par veckor kvar tills semester nu...26/7 är min sista arbetsdag och den 27:e blir det heldag till Köpenhamn med Cybermammorna! Läääängtar!

Have a good one!
Tjena! 

Kommentarer
Postat av: camilla

tittade in på din fina sida....

2007-07-07 @ 15:16:32
Postat av: Caroline

Bra min vän! Glöm inte att registrera dej bara! :o)
Hoppas helgen blir bra trots det trista vädret...
Stora kramen till dej, damen!

Postat av: Micke

Fint o se dig tillbka!! kramiz:)

2007-07-07 @ 18:29:32
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Theresian

Hej!
Roligt att det går bra med MK. Hoppas hemsidan lönar sig BIG TIME!
Har själv BIG
TIME här... men inte på samma sätt
:)
det är otroligt att man bara kan bli så här enorm!
Ha det gott!

2007-07-07 @ 22:28:15
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback