Nää...nu är det f*n i mej semester!!!

Ja, det är väl så när huvudet är småsegt efter en söndagsmiddag med grannarna...vin å annat gott som hör till! Det kallar jag semester! NAJS!!!

Det förbenade regnet vägrar tydligen ge sig...köpte finfina gardiner på skena på IKEA igår, fel fel fel färg till tapeterna...åkte tillbaks för byte...30 min kö till kundservice...shit med folk där var! Typ vi och resten av Skåne! Jovisst, IKEA är ju känt för att vara ett mekka vid dåligt väder, men jiiiiisös - hur mycket pengar kan folk spendera egentligen??? Helt förundrad!
I kväll sprack himeln upp och jag håller tummarna för att det vänder nu!

Har varit på klass ikväll och det blev en bra summa. Damerna blev så fina och nöjda! Go morotskaka till fika blev det oxå...måste  lära mej att säga nej till godsakerna som bjuds...spinningen har lixom inte speciellt hög prio numera... :o/

R stack till Prellan för att hyra om filmen jag hyrde härom kvällen och inte såg...jag i ett nötskal...*suck* Men nu ska jag poppa popcorn och se The last king of Scotland - en film om Idi Amin, spelad av Forest Withaker.
R tänder en brasa - myyys!

Have a good one!
Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback