Dagens bild...min navel!! :o)

Ja, här har ni den! Med piercing å allt! Jag är supernöjd!!

Idag har vi
hållt i gång här hemma. R har målat fönster, jag har ringt lite MK samtal, bokat en klass och ringt upp en info som vi hade igår.
Under em gick vi till Prellan och köpte glass. Vi blev sugna på en runda minigolf och så blev det. E och O jobbade på ackord så rundan tog väl ca 15 minuter! ;o) Jaja...skoj hade dom iaf!
På hemvägen tog vi en sväng till lekplatsen där ungarna bara älskar att vara! Träffade på en väninnas väninna och viola, en klass till på G. Ska bara ringa ikväll ang. datum! :o) Har ytterligare ett samtal till om klass ikväll, så med lite tur kanske jag får bokat TRE klasser idag - härligt!

Ska hålla ett spinngpass idag kl 17. Känner att jag inte riktigt har lust med det för tillfället...vill välja att gå på pass istället för att hålla dem...så i juni kommer jag att ha tre lördagspass och inga i veckorna - gott!

Well...får väl käka något för att få lite energi till passet!

Ha en härlig söndag!
Big hug!


Kommentarer
Postat av: camilla

härligt att det flyter på för dig....

Postat av: Theresian

Snygg Du blev på magen! Du har ju lite plattare mage än jag...
;)
Lycka Till med klasserna! Hoppas de shoppar loss som galningar!!!

2007-06-04 @ 07:57:28
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: malin2

Hej!
Tittar bara in för att se hur du har det!
Fin mage.

2007-06-05 @ 14:55:40
URL: http://malin2.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej ex-svärmor :D Va fiiiin piercing du har skaffat!! Och hörde om MK!!! Önskar dig gaaalet mycket lycka till!! Hur är det med dom små och herr wiman? Konstigt att ha blivit av med en son i huset?? Hoppas det är bra med er alla!! Massa varma sommarkramar från Maria!!!

2007-06-05 @ 18:15:23
URL: http://mian.bloggagratis.se
Postat av: Micke

hö hö.. se där ja, ja ja.. hoppas det läkt ordentligt bara!!
Ha det fint i solen

2007-06-05 @ 18:44:52
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback