Ellepelleplutt!



Kolla in min fina donna!
Hennes första tand är tappad och det måste såklart visas i mommys blogg!

Igår var jag och O i Hbg för att hämta paket. Vi passade på att hälsa på storebror D på hans jobb, en krog på hamnpromenaden...Jag kan lugnt meddela att jag längtar efter havet något så kopiöst under somamren...trist bara att vi måste köra minst 2 mil för att komma till hav alt. badanläggning" :o( Ingen hit för en sommarstadsbrutta som MOI!

R åker på Sweden Rock i morgon, blir borta över natten och jag blir gräsänka.
Sis och little E kommer på fika i morgon - kuuul!
Värmebölja i morgon, hoppas det håller i sig i helgen!

Nähäpp, nu ska jag ta mej en go glass!

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Micke

Får önska dig em likaledes fin helg!
Ha de gött!

Postat av: Theresian

Vilken glugg! det är så otroligt charmigt när de får såna "sexårs-gluggar" . Min bror tappade sina men det tog väldigt lång tid innan det kom nya. Han läspade i ett ett år tror jag
:)

2007-06-10 @ 20:07:25
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: camilla

åååååååååå en glugg...hälsa från tanten på landet att hon numera slipper äta ärtor...för de trillar ändå ut genom gluggen..hehe... underbar helg vi haft verkligen..o du Muff...jag har sommarlov nu..så gött....när har du semester?

2007-06-11 @ 06:17:23
URL: http://quarter65.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback