Jag har blivit STJÄRNKONSULT!

Jojomensan, här händer det saker må ni tro!
Jag har tagit mitt första kliv upp i MKs karriärstrappa och blivit stjärnkonsult...mmm, smaka på den hörrni!
Jag har som fristående hudvårdskonsult fått min egen första kollega, en kvinna som jag delat med mej av detta härliga MK till och som nu har registrerat sig som konsult!
Ahh, jag är så glad! Innan sommaren är slut tänkte jag att en ska bli minst tre. Om så sker, kommer jag att premieras med Stjärnrektyrerarkavajen, den röda. :o) En utmaning att jobba på!
I morgon ska jag ta med mej 2 gäster på vårt möte och jag hoppas att dom kommer att inse hur fantastiskt detta är och bli mina kollegor dom oxå - det hade varit SÅ kul!

Well, annars är det som vanligt på jobb...huuu, vi snackar inte om det!
En annan sak som damp ner idag var ett samtal på min röstbrevlåda från Floristskolan i Oxie. Det finns en ledig plats i september där och om jag vill är den min. Det är en reservplats, jag finns med som ordinarie med start februari 2008 och kommer att invänta den, se hur långt jag kommit i MK och eventuellt låta min inkomst i MK bli mitt levebröd under 40 veckors studietid...men då kanske jag kommit hur högt som helst på min stege och...ja, tom jobbar med MK på halvtid! Vem vet!?!

Har i kväll ringt och gjort föranalys på gäster till en klass på onsdag - 6 st blir dom! Så stor klass har jag aldrig haft! :-O Underbara kvinnor, frispråkiga och lätt till skratt! Det var härligt att ringa runt till en efter en och höra att de har samma positiva och förväntansfulla tanke inför onsdagens klass!
Kanske finns där en framtida kollega!? Man vet aldrig! :o)

Tradera gav mej en bra slant - 1300:- Thank U!

Vi har tagit premiärdoppet i havet - LillOlas i L-A fick äran!
Magiskt varmt var vattnet. Jag är annars lite chicken när det gäller i början på badsäsongen, emn här var det lätt 20-22 grader i vattnet! Jag badade benen, vill inte bada med piercingen ännu. E är som Ariel i Lilla sjöjungfrun - mer undervattnet än ovanför - totalt orädd, har alltid älskat vatten! O...ja, han är mors lilla chicken! Fast idag var han modigare när vi tog kvällsdopp - då hoppade han och plumsade runt...igår höll han mej hårt, hårt i handen och släppte han, klamrade han sig fort fast vid mitt ben! Han gillar vatten han med, men är lite ängslig...tror jag det, tänk att vara 3 år och se hela det sora havet framför sig med båtar och allt.
Det verkar ju oändligt!

Nähäpp!
TV-tajm!

Ha det bäst där ute!

Kommentarer
Postat av: Theresian

Jätteroligt att det går bra för Dig med MK. Med ditt glada humör och trevliga sätt förstår jag att det passar Dig som handen i handsken. Hoppas det fortsätt i samma riktning, och det snabbt!!!

Postat av: camilla

Ja du Muffen...att det går spikrakt uppåt på karriärstegen för dig förvånar mig inte...har du ett mål så fixar du det...o va kul att du fått en plats på floristskolan..helt underbart..snart är ditt trista döda arbete ett minne blott..skönt va?....Funderade på din lille O...han är ju rädd för allt han ju..hehe...måste han fått efter faren sin..visst är det så?...kramis...

2007-06-13 @ 05:40:51
URL: http://quarter65.bloggspace.se
Postat av: Knodden

Hej,
tänkte bara tala om att jag också börjat blogga nu!

2007-06-13 @ 11:06:14
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback