Mitt nya liv!

Tänk...vad underbart när saker och ting läggs på plats framför ens fötter...plötsligt bara händer det....rätt plats, rätt tillfälle...lite sparade pengar som blev till en investering som har öppnat en helt ny och otroligt fantastisk värld för mej - MK! Tack för denna Quinna och hennes otroliga marknadsplan - den kan ta mej till oändliga steg i en fantastisk trappa...kosntnadsfri utbildning hela vägen...jag fattar det knappt, jag känner mej nästintill frälst ta mej fan!!!
Men jag vet ett: Jag älskar det!
Igår hade jag en underbar klass med ett gäng entusiastiska och glada Quinnor. En ringde mej idag och tackade för en fantastisk kväll och värdinnan...ja ni skulle se vilken förädring hennes hud genomgick för varje steg i hudvårdsserien...alltså direkt märkbart resultat! Hon var så lycklig över sitt "nya" ansikte och kom med glittrade ögon och tackade mej på jobbet idag...jag ryser. Det går inte att sätta ord på känslan att förmedla något som gör en människa så nöjd och lycklig!
Det handlar i det fallet väldigt lite om försäljning i just det ögonblicket...det är min känsla för produkten jag förmedlar. När det klickar, ja...då känns allting som ett Hallelulja Moment!
Idag hade jag 20-åriga sonen och hans kompis här. Dom ville absolut prova hudvården och herrserien! Båda blev helt sålda på produkterna och ja...det blev en beställning där med...vilka pärlor! Dom satt och kände slig på kinderna och bara Woooooow:ade! Härligt!!

Jag har i dagsläge från den 8/5 sålt produkter för ca 25000:-...hälften är mina. Det är lika mycket som en månadslön på mitt skitjobb...men det ligger inga 175 tunglyftande, irriterande, motarbetande industritimmar bakom...på sin höjd 25 skrattade, berömmande, glada, koncentrerade och otroligt härliga timmar!
Fattar ni kontrasten??
Det bästa av allt: Jag har rektyrerat 2 utav mina industrikollegor - dom är numera registerade hudvårdskonsulter och det är bara så härligt!

Ja...jag är verkligen i ett otroligt glädjerus, en totalt upprymd känsla och med ett klart och mycket tydligt mål - att låta detta bli min heltidssysselsättning så snart som möjligt!

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, tänk va gullig man blir på liseberg :) haha!
Stort tack för komplemangen!

Postat av: Theresian

GRATTIS till framgångarna!Jätteroligt!

2007-06-15 @ 08:27:33
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: camilla

fy fan va kul....

2007-06-15 @ 15:58:15
URL: http://quarter65.bloggspace.se
Postat av: Maria

Tack så jättemycket :D Naaw förkyld, inte bra ju!!! Hoppas det blir bättre och att ni alla får en fin midsommar!!!
Maaaaassa kramar!! Och GRATTIS till MK!!!!

2007-06-18 @ 20:52:53
URL: http://mian.bloggagratis.se
Postat av: Propp

Får verkligen gratulera till ditt nya liv. Du verkar helt uppfylld av detta. Vad skönt nu när polisyrket fick ett hastigt slut att du kunde hitta nya vägar!

2007-06-19 @ 07:09:35
URL: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback