Heeeeeej!

Vill blogga jättemycket!!! Hinner inte...hinner inte ens läsa era underbara kommentarer eller bloggar...tycker det är trist....min stora bebis är i London...saknar honom MASSOR...MSN:ar med honom varja dag men kan ju inte krama om älskade barnet!
Mina goa parents har 1½ vecka kvar på Cyprus...ska underbart att hämta hem dem...saknar deras närhet...men önskar att dom gör detta om och om igen, så länge dom orkar och kan. Är otroligt stolt över mina modiga föräldrar och älskar dem MASSOR!
Lillputte fyller TRE år på måndag...älskade unge! Båda mina älsakde pojkar fyller år den 12:e...den store i februari och den lille i mars. Ser ni hissade flaggor på måndag är det INTE för att Kronprinsessan Victoria har namnsdag utan för att vår underbara O firar sin födelsedag! ;o)

Vidare...
*Brandeby ELLER Ebba åker i morgon i Let's dance.
*The Ark MEGAsopar golvet på lördagoch kommer att reprensentera SWEDEN i Helsinki i Eurovison Song Contest!
*Mamma och barndag i morgon...tillsammans med Asplundarna i HBG - längtar!
*Städning på dagis i helgen
*Spinningpass på lördag
*Melodifestival på lördag
*O:s kalas för släkten på söndag
*O:s födelsedag på måndag, jobbar ½dag och kommer att äta tårta på kondis med honom! :o)

SeeYa folks!
Sorry att jag inte varit på G sista veckan...

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fullt upp märker jag ...
Vissa saker får vi mammor proitera tyvärr. allt går inte att hinna med.
Krama O på Födelsedagen.
Jag håller på ark också.
Kram Mia.

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Ojojoj! JA du har ingen brist på sysselsättning! Själv får jag ångest bara att tänka på det!
Miss ya! Kramis!

2007-03-10 @ 15:38:21
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Camilla

miss U much

2007-03-11 @ 21:42:24
URL: http://quarter65.bloggspace.se
Postat av: Annika@work

GRATTIS Goding! Ha en riktigt bra 3-års dag och mys med mor din på kondiset! Massor av kramar från tjejerna i Lomma ;-)

2007-03-12 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback