Idag har det varit en fisig dag...

Är det jetlag efter söndagens tidsomställning månne?
Jobbet...speaks for it self...tänker inte ens skriva vad jag känner där just nu...
Det som var bra idag var väl att vi pausade ute och njöt av solen som verkligen värmde ordentligt! Lovely!
Hem och koka pasta och fixa köttfärssås...en platta är märklig på spisen...efter 30minuter på högsta värmen kokade vattnet fortfarande inte?!? Blir galen! På nästa platta och inom normal vattenkokningstid blubblar det vackert i kastrullen...spisen heter nåt polskt...typ Gnrije...jävla skitspis!
Iväg på step...båda ungarna med...mannen på politiskt uppdrag idag.
Träffade svägerskan...fnissade...O bångstyrig...ville inte släppa mamma...kusinbarnen i lekrummet...snart O oxå. Missade dock några block och kom fel när kombinationerna skulle sättas ihop...aldrig mer barn med på träningen! 5 minuter kvar...svägerskan och jag blir pårusade av aerobicansvarige som är helt hipad! "Barnen SKA vara i lekrummet, INTE utanför ELLER i salen" gormade han...när 5 minuter återsår av passet...?? Äldre man...med äldre barn...våra förde inte mycket liv...eller är man van och hör inte det på samma sätt...men, vi packade helt sonika i´hop och lämnade klassen. Plötsligt står ansvarige och snackar om att det är reglerna och de ska följas..jaja...jag förstår...kul att man kan ha ungarna med...hinna allt...vilja träna...men det ska inte upprepas, inga kottar med när jag ska träna fler gånger! Bättre att köra järnet än att träna halvdant...E går bra, men O...nono, icke...men...var ansvarige tvungen att vara så hysterisk?? Skummis...
I morgon kommer han...min stora bebis! Längtar efter honom...mycket! Hotar med att flytta...denna gången till LA...känns destu bättre än LONDON!

Lite mer rakt upp å ner idag...
Nu: Duscha!!!

Tjena!


Kommentarer
Postat av: Camilla

ååå va gott o få krama om honom igen...förstår verkligen din lycka...tack för att du är en sån fin vän

Postat av: Moster T

Förstår om det känns unket att ha "lille killen" i LA. Men till hans försvar måste jag säga att det är en jäkligt trevlig stad.
Dock undrar jag om Du behöver oroa Dig så mkt... Utan papper på anställning och fast boende måste man kunna uppvisa rätt stora summor pengar för att få stanna längre än 90 dagar i staterna. Jag fick pussla och mygla en hel del när jag skulle åka som au-pair... Så om DU har tur och grabben otur kommer det inte att funka...

2007-03-26 @ 23:48:37
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Caroline

Camilla: Tack för att DU är mina goaste vän! :o)
Theresian: Tack och lov...nu handlar det inte om staterna, då hade jag svimmat och tuppat av 15ggr/minut...nä, med LA menar vi NV-skåningar LANDSKRONA! ;o) Trygga 2 mil hemifrån - thank god!

Ha det gott!
Kram C

2007-03-27 @ 07:19:35
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haha! JA LA city här! Han kan komma hit och bo tryggt i lilla LA! TAnt Pia beskyddar!

2007-03-27 @ 10:57:18
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack snälllllla Pia! :o)

Kramis

2007-03-27 @ 12:13:49
Postat av: Moster T

*asg* alltid lär man sig något nytt. Landskrona... ja, det har jag hört talas om ;)

2007-03-27 @ 22:51:13
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback