När Olle såg traktorn i morse...

Vaaa??? En traktor!

Han kunde liksom inte greppa det riktigt!
Det blev verkligen en överraskning för honom...han sover hos oss...lilla p-pillan...men, men...så är det iaf och han fick sina paketer i vår säng. R hade kvällen innan monterat ihop trallan med vagn och då fanns det inte en chans att paketera in den igen! ;o) Såå...med stängd dörr till Olles rum, bad vi honom att gå in och hämta sina kläder. Han sprang snabbt iväg och jag efter med kameran. När han såg traktorn mitt i rummet bara tvärstannade han, pekade och sa: Wooow, kolla, wow...en klaktårr!!! Hans min var obetalbar! Fotot är från sekunden efter...men överraskningssmajlet sitter fortfarande kvar! Detta var en toppenpresent! :oD

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottaPotta

En sådan min är nästan obeskrivlig! Tack för att man fick se den! VILKEN LYCKA! Hääärligt!

Postat av: Anonym

Vad härligt med klaktårr!! Treåringar är underbara. Kram Mia.

2007-03-17 @ 18:14:34
Postat av: Moster T

Det leendet går inte att ta miste på. Det måste varit världens mest lyckade födelsedagspresent! :D

2007-03-20 @ 11:35:28
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback