Ny vecka väntar...

Inte vann vi något på hästarna i lördags...det blir analys på det i morgon på jobbet...
Måste lämna tillbaka BroBizzen - inte glömma...
Slökollar på TopGun...my god, Tom Cruise...tänk att det var den stoooora filmen mitt under mina tonår! Jg hade tom skivan...fast jag gillade nog mest Val Kilmer, alias Iceman i TG.
Varit på kalas i dag igen...känns som vi inte gör annat nu i mars/april...kusin P och barnens farfar firdes idag. Båda fyllde år igår.
Var hos min goa vän igår. Fick god mat och ungarna fick gosa med valparna...de små godingarna som är kvar!
Har varit ute i trädgården flera timmar idag - helt underbart, våren är äntligen här! Mina kinder blev lagom solröda i det härliga vädret! :o)
...ooo, nu nuppas det i TopGun - ojojoj!
Tittar på våra vin/whiskeyställ...välfyllda igen efter trippen i fredags, trevligt!
Känns drygt att helgen är över...vill inte tillbaka till skitjobbet!
Tänker mycket...vill bryta det gamla...vill bestämma mej!
Tänker på elakheter och blir ledsen och förbannad!
Älskar mina ungar grymt mycket - mina glädjespridare...älskar att den store är på G hem igen! Vill ha mina älskade nära!

Rakt-upp-och-ner inlägg såhär på söndagskvällen!

Ha det gott och var rädda om varandra!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

va härligt att vara i trädgården..snart ska jag oxå det...min fina fina trädgård...love U

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Härligt med såna dära rakt-upp-o-ner-bloggar!!!
Tänkte så på om man lyckas se förbi hur Mr Cruise har utvecklats till att bli en Scientistisk mansgris... Kan man det? JA, man sugs väl in i storyn!
Kram på dig!
Ses på FREDAG!

2007-03-26 @ 09:16:07
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Lind@n

Visst är det underbart att få vara ute i trädgården och bara njuta. jag gillar oxå raktuppochnerbloggar!
Kram

2007-03-27 @ 08:57:45
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback