Uppjagad...jävla pissjobb...inkompetenta skitstövlar...

*Uppretad efter månadsmöte på jobb...verkligen ogillar vissa människor där...somliga ska bara göra finliret...andra ska vara en milimeter från att gå i väggen...felplacerade vikarier som inte kommer att lära sig kungens skit pga av inkompetent ordinariepersonal...ordinariepersonal som jag högt och tydligt dissade idag genom att kalla denna för en jävla skitstövel...och JA det är fanimej befogat! Kommer man från ett diktaturland där man har en blåslampa i röven så kan man ju leka lekstuga i detta land...vadå? Man ferrstarr hvad man ferrstarr...man hhinner hvad man hhinner...men för helvete!
Hatar att jag retar upp mej...borde luta mej tillbaka och låta detta bara rinna av mej...men...fixar inte orättvisor och notoriska ögontjänare, därmed hade röven spruckit om inte min mun hade öppnats idag!
Gillar inte stället...börjar bli slentrian nu = vantrivseln hinner kapp och jag mår inte bra av det!
Bra med stället: Jag har lånat en BroBizz inför kommande resa till Puttgarden i morgon...R och jag är lediga tillsammans och vi tar en familjetripp till "pråmen" för uppbunkring av div. vimsdrycker! NAJS!

*Älskade föräldrarna blev i måndags hämtade på Sturup. Med skinn likt pepparkakor och övertårade ögon kramades vi lääänge och väl i ankomsthallen! Äntligen är dom hemma igen! 10 veckor på Cypern...mmm, det svider inte minsann! :o)

*Älskade ungen kommer hem igen på tisdag! Jag gör inte annat än kör till Sturup och hämtar och lämnar känns det som! ;o) Inget napp på jobb...bättre att komma hem och söka här, komma igång ekonomiskt och sedan ta en lägenhet. Skönt att ha alla samlade igen!

*KAMRATEN C:
Vi kommer på lördag!!! Jag loooooooovar!!! *S*

*Kalas på söndag...mars/april är en hysterisk födelsedagperiod hos oss:
*Kusinen W 6/3
*O 12/3
*Farfar och P 24/3
*Svägerskan W 31/3
*Kusin V 3/4
*Denne här 22/4
*phhua*

Behövde skriva lite idag...om inte så roligt i början, så blev det lite bättre till slut!

Tjabba!

Kommentarer
Postat av: Camilla

e du rasist eller????
leende guldbruna blattar...har jag förälskat mig i....

Postat av: Moster T

Jag lyfter på hatten för Dig. Underbart med folk som inte sitter och mjäkar med utan säger ifrån utan krusiduller!
Det finns för få riktiga "Qvinnor" här i landet. You go girl!

2007-03-22 @ 18:42:24
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Caroline

Hehehe...inte det minsta rasist...men när en chilenare ler och rycker nonchalnat på axlarna och säger "hinner vad man hinner", en polska tittar på en oförstående och säger "jag SKA inte arbetsrotera, jag SKA inte tjoora truck"...allså välja ut det arbete som passar dom själv enligt deras smak...då kvittar det om det är svenskar eller inte...jag FIXAR inte sånt! *morrar*
Theresian: Tack för din värmande kommentar! :o)

KRam till er båda!

2007-03-22 @ 20:45:48
Postat av: Annika@home

Nästa gång får ni sväga förbi Lomma och låna vår Brobizz istället. Eller varför inte ta med oss på trippen ;-) Ni smiter väl inte in på Lalandia utan oss?!?

Kram från en lätt vimsig donna efter en blåsig landning på ditt stam-ställe... Sturup!

2007-03-22 @ 21:00:53
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag tror han är utsänd...nån som du ska träna på...hehehe. Hoppas du snart får nåt annat att göra än att gå där och vantrivas. Det är bra du vantrivs så du kommer vidare. Kramiz...du glömde datum den 30 för då ses vi väl?

2007-03-22 @ 21:21:22
Postat av: Anonym

Bara tjuvläser lite. Har hört så mycket om dig. Antar att vi kommer träffas. Men troligtvis har jag inte tid. Finns juh massor att göra på flickans rum.
Har varit i LA. Jätte vackert men det gäller att vara snabb för stan tar slut snabbt. Men viste du att LA är ett uland eller stad? Finns inga party-hattar.
Ha det bra, för det vet jag att jag kommer att ha.
//Pojken som besökte flickan på rummet.

2007-03-22 @ 22:12:54
Postat av: Camilla

vem faen är pojken som besökte flickan på rummet...hahaha...oj vad jag skrattar...
Du Muffen...du är utmanad i min blogg..kolla in..missa ej..du har redan fotot som krävs...haha eller varför inte ta filmen...asgarv

2007-03-22 @ 22:26:16
URL: http://quarter65.bloggspace.se
Postat av: Playmate of the year!!!iaLiaLottaPotta!

Haha! Det var jag som myntade uttrycket "pojke på rummet"! Vår kära väninna hade en sån härom helgen! JA om inte annat får ni ju veta den 30e!
(Fan vad lång tid det e kvar!) Och du Carrålajn... Glöm inte att anta Quarters utmaning! JAg har redan gjort d!!!)

2007-03-23 @ 16:08:40
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Caroline

Trevligt när tjuvläsare ger sig till känna! Välkommen att kommentera mera "Pojken som besökte flickan på rummet" ;o)

Ha det bra! :o)

2007-03-24 @ 23:28:35
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback