Fuling!

Idag har jag sjukat mej hem från jobb...shhhhyyy...alltså fuskat lite...tänkte inte vara sjuk, men paradoxalt nog känner jag att min hals börjar göra ont! Va f*n!?!? Nänänä...inte sånt fjant nu!
Ska på utb i morgon...MaryKay...hoppas jag inte blir sämre i halsen.
Kollegan O fick ta mitt förbränningspass i kväll, känner inte för det...känner mej varm om kinderna? Va??? Ska jag behöva ta en Panodil??? Hmmm...
Jag vill bara komma ut och demonstrera min hudvård! Det ska bli fantastiskt! :o)
Idag ska vi kolla på svärisarnas muskedunder till husbil - nyhämtad för dagen! Fri utlåning - hehehe...ska man bli camingfreak nu eller?? Måste ha snygga WCT-overaller i pastellfärger till hela familjen! *fnissar*
Efterlyst i kväll...en styckad kropp hittad i Sthlm...garanterat något som visas på Efterlyst ikväll!
Förresten efter mina grusade polisplaner är Efterlyst och min SMS-signal "polisradio" det närmaste jag kommer det yrket! Hmmm...ja, så är det!
Bladder, bladder...
Inte mycket mer än så idag!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas verkligen du inte blir sängliggandes till i morgon när du ska på utbildning och det faktiskt är FREDAG igen. vore synd. Tänk att få fri tillgång till svärisarnas inköp...låter som om ni har deras förtroend...hur har det gått till??? He he he!!!

2007-05-10 @ 17:55:49
Postat av: Theresian

Hej! Lycka till med utbildningen! Jag var på mitn "Smink-klass" med Mary Kay i måndags och jag var så snygg så det var onödigt när jag kom hem :) El Sambo gillade det, förutom läppstiftet som bara ät "ett j-la klet" enligt honom... Nåja...
Jag sminkar mig ju nästan aldrig så det var riktigt roligt att få göra det från grunden med coaching!
Ha det bra!

Postat av: camilla

Fattar att dina grusade planer svider..men ibland är det bara inte meningen..du ska väl hålla på med smink istället...hehe...passar dig ypperligt..
Jag kan inte komma den 12..men du tar ju med det till qträffen..då får man shoppa litta...o jag behöver en del för att täcka alla ålderstecken..tro mig....saknar dig...Camilla

2007-05-11 @ 06:34:41
URL: http://q65.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haha! Men ni måste ha sånadära kornblå overaller med vita revärer längs arm och bensidorna! HAhaah!
Ser fram emot den 26e! Kraaam!

2007-05-12 @ 19:26:56
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback