Min första inbjudan har just gått ut!

Nu har jag skickat ut en inbjudan till mina vänner och bekanta.
Jag ska ha en visning hos mej den 12/5 tillsammans med min mentor! :o) Det här ska bli SÅ kul!
Kjol och kavaj måste jag ju ha...mmm, det är policy! Strumpbyxor och hel sko, alltså inget slingback eller öppen tå!
Nu jäklar, nu ska jag minsann vidare och göra något som jag verkligen gillar!
Se upp därute! ;o)

MaryKay heter företaget,
www.marykay.se är adressen till hemsidan. Gå gärna in och kolla. Det finns riktigt bra produkter där! :o)

Ha det bäst!

Kram C

Ps. Tack för era lyckönskningar - det värmer!!!

Kommentarer
Postat av: Theresian

Jag precis varit på "Hudvårdsklass" och ska på måndag följa upp med "Make up-klass" hos Mary Kay. Visst är det br produkter, men går man på a-kassa som jag så är det bara att glömma att betala de pengarna... men jag måste säga att mina händer kändes underbara efter "silkeshänder"-behandlingen :)
Lycka till med partyt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback