Piercing och annat skoj i helgen

Jepp...jag har gjort en piercing i helgen! I lördags hade jag beställt tid på en salong/studio för ingreppet.
Och på ett par minuter hade jag fått en stav i navlen och en liten kula med vita stenar. 600:- kostade kalaset - presentcheckar på 300:- och resten från egen börs.
Jag är helnöjd! :o) Berättade för min mor idag och hon ojade sig och rynkade på näsan. Jaja...what ever...det här vill jag ju ha och det är min önskan.  Tänk om jag skulle kritisera allt jag tyckte hon gjorde fel...mmm...den listan kunde ju bli intressant!

Annars Q-träff i HBG i lördags - najs as usual!
Jag hade med mina hudvårdsprodukter och alla blev sååå fina! 3 nya klasser blev resultatet...hade ju ingen riktig klass, mer en liten demonstration kan man säga. Vi finns på bild hos PLLP i hennes bilddagbok:
www.piazza.bilddagboken.se

Idag har vi flängt runt hos våra mammor - kl 11 på fm-fika hos min och kl 14 på krovgrill hos svärmoren. Själv kammade jag hem litta vinst på mina skraplotter jag fick i morse. Trevligt. Har en nätt samling vinstlotter som jag ska lösa in snart.

Helgens V75-resultat---no coments...
Dagens V65-resultat--absolut NO coments!

Fr o m i morgon drar min spinnoff på MK igång. Nu har jag klasser näst intill varje dag i 2 veckor! Ska bli skoj att komma igång! :o)

Grattis till alla underbara Mammor på Er dag"

Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis själv morsan..

Postat av: Annika

Den där kulstaven får du minsann visa på bild, för lite nyfiken blir man ju trots allt. Kram, Annika

2007-05-28 @ 20:23:06
Postat av: Micke

I naveln.... aaaj.. det som ska göra så ont och vara så svårt att läka!
Har piercat mig lite överallt, men aldrig nedanför nacken... uäääh..ha det fint!

2007-05-30 @ 13:42:24
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback