Råkor - en delikatess???

Dessa svarta kraxande djur som sitter i stora kolonier högst upp björkarna här i byn...de är tydligen delikatesser. R som är kommunjägare har flertalet beställningar på råkor till kommande råkgillen! Huga!!!
Skjuta av dem JA - äta dem VERY VERY BIG NO NO!!!

Igår hade jag min 2:a soloklass, dvs utan min mentor. Det gick superbra! Sålde för ca 1300:-
Tjejerna blev sååå fina!
Det är verkligen superhärligt att samla ett gäng och sitta och rå om sig själv ett tag, utan barn, utan stress...bara ha det gott! :o)

Resan är snart bokad! Ska bara kolla vad vi har för försäkringar så vi inte är fyrdubbelt försäkrade! ;o)
Bahia Feliz blir det - på Kanarieholmarna! Härligt!!!

Well...inte så mycket mer i dag.
Fullständigt KAOS på jobbet...godset bara VRÄKER in...ingen plats att göra av det...totalt oengagerad personal i det ledet som ska ta hand om godset...en av kuggarna sjuk, millimeter från ett sammanbrott...ja...hade det inte varit för mitt MK och mina mål att ta mej fram och leva på det så småningom hade jag varit på gränsen till hysterisk vid detta laget...men...nä, jag bryr mej inte! Gör det jag ska, kanske lite till och sen är det bra med det!

Ha en underbar tisdag!
Rock on!

Ps. Micke! Lycka till med ickerökandet! Now is the time!

Kommentarer
Postat av: camilla

Inget vidare med jobbet jue..men dessto roligare att det går bättre med det andra du gör...
Kramen C

Postat av: Micke

Tack! Får önska dig en underbar dag själv!

2007-05-24 @ 12:56:56
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback