Firmafest och att vara ung mamma i nattvimmlet

Igår var jag på firmafest. Det var så jäkla kul!
Dagens status: trampdynor som känns trippelstora mot normalt, märkbart vimsig, vansinnigt trött samt en märklig värk i håret...?
Vi hade jubileumsfest med 3-rätters middag, kaffe o avec och sedan dans. Gud vad bra allting va! Negativt var att jag i rock'n*rollens hetta blev av med mitt diadem. Nåja, jag hann ju äga det i ett par timmar och jag var ju fin i det när festen började! ;o)
När feste började ebba ut strax efter 01,30 var jag ju bara tvungen att ringa min sönnike och undra var han gjorde? Jojo, han var på danshaket Tages och ville att Mommy skulle komma dit och rocka - givetviiiiis!
Sagt o gjort, jag drog med mej vännerna dit och han VIP-ade in oss där och sen blev det klackarna i taket. *L* Att vara ung mamma är störtskönt en kväll som igår. Nu är jag kanske inte så ung längre, men var dock på mitt 17:e år när min bebis kom till världen...lilla bebisen som rusat iväg till en ålder av 21 år!! *kärlek*

Guds straff till mej idag:
R är på hundkurs hela dagen och barnen ska på kalas kl 11,30-14 och de ville prompt att jag skulle stanna på plats! *stööön*
Gud mildrade sitt straff något:
Barnen tyckte det var ok att jag åkte hem och grannen erbjöd dom skjuts hem eftersom hon hade platser lediga i bilen - jag tackarrrrrrrrrr!

Nä hörrni...soffan en lite stund nu!

---

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.--ja du guds straff är inte att leka
med..undrar om det inte var han som orsakade hårrotsonda oxå...
Camillaq65

2008-04-26 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback