Hehehe...tokfian har shoppat mer!

Blev så himla glad för mitt finfina halsband igår så jag var bara tvungen att köra och kolla övriga smycken i affären idag. Klädd med en femhundringvar jag beredd att shoppa....men fatta hur billiga dessa smycken är!
Jag behövde bara använda halva min stora peng för att få detta ljuvliga tingel att hänga om nacken:

image244
Det står: "Be true to your self"
Mmmm, tål att grunnas på. Är du ärlig mot dej själv? Ja, jag känner mej ärlig mot mej själv...kanske därför jag föll som en fura för smycket...?

---

That's all folks!

Kram C

Kommentarer
Postat av: Anita

Är de sant!..ursnygga halsband ju..vart ligger den affären?..

Postat av: LindA

Åhh vad fint det är. Vill oxå ha..

2008-04-24 @ 06:29:37
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Anna

Hejsvejs!

Wow, vilka fina smycken! :-)Precis sådant som jag också gillar. Av det jag hunnit läsa hos Dig, så känns det som att vi har en del likheter faktiskt!
Om inte annat, så älskar jag smycken och det vackra här i livet och shoppar gärna - och (lite för) ofta.. :-)
Ha det bäst, titta gärna in på min blogg någon dag!

Kram,
Anna

2008-04-26 @ 07:14:23
URL: http://www.annalandinnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback