Hjäääälp - mitt föräldrahem är till salu!!!

Nu har dom gått bananas, min föräldrar! Efter knappt 2 veckor på hemmaplan från Cypern köper dom nytt, mindre hus och nu är stoooora villan till salu! Kolla här:
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/145355
Jisses...detta har varit i deras ägor i 38 år!
Det känns allt märkligt att se det till salu MEN dom gör naturligtvis rätt som köper mindre och drar sig inåt staden LA. Bara någon km från havet kommer dom att bo...mmmm, najs!

Annars lugnt hos oss. Ellen har tappat tand nr 3 och lärt sig cykla utan stödhjul. Olle kan oxå...när han inte vet, hehe. Han är allt liiiite feg ännu!

Snabbt å lätt idag!
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan man tänka..att det känns när de säljer ens barndomshem...iiii....Q65

2008-04-11 @ 22:06:15
Postat av: Karolina

Visst är det en konstig känsla när familjehemmet säljs...men man kommer över det. Mina föräldrar sålde ju mitt barndomshem för 5 år sedan, och det känns helt ok.
Som du skriver, man förstår ju dem också. De vill resa och kanske inte ha så många måsten och så mycket ansvar längre. Jag skall flytta till lägenhet när barnen flugit ut, och nu verkar jag även börja få med maken på de planerna. Han skulle liksom bo här resten av livet sa han för ett tag sedan. Men häromdagen sa han att vi skulle flytta in till stan på ålderns höst :)

Har förresten prövat kärmen, den var toppen. Vad är prislappen för en sådan dyrgrip?

Postat av: Karolina

Glömde säga att det var ett skithäftigt badrum de hade med samma matta på vägg som golv.

2008-04-12 @ 15:00:11
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback