Kulspruteattack!!!

Herre min skapare vad min tvättmaskin har börjat väsnas vid centrifugering...som en hel arsenal med kulsprutor!! Undars vad det är för fel...? Säkert ett jättedyrt fel...fasen åxå!

***

Idag spelar BOIS hemma, kan dessvärre inte gå eftersom jag har ett spinningpass kl 17 och matchen såklart börjar kl 16 - typiskt. Annars hade jag nog gått.

***

Vad är det med Linda Bengtzing som gör att jag tycker illa om henne? Ingen hade mer skadeglädje i kroppen än jag när hon åkte ut ur körslaget igår. Är det för att hon är så j*a uberhurtig som agget kommer fram? Eller...jag har för den delen aldrig hört henne sjunga seriös musik utan bara hennes löjliga schlagerlåtar...Textraden: "värsta hjärtattacken"- jo finns det skalor på hjärtinfarkter? I samma låt: "se mej, hör mej, rör mej" - jajaja, vi har fattat, du syns, hörs och berör på olika sätt. Hur kan jag dissa henne så när jag kan flera textrader ur hennes låtar? Jo, för radiokanalerna bara envisas med att spela den klämmiga j*a musiken - störigt! 

***

Dagens plus: 
Min hangover är borta! Det är jäkligt skoj att partajja, men fasen inte dagen efter...huuu!
Min kära make R hörde om det nya dagen-efter-pillret och var på väg att köpa det just i hangoversyfte...tills han insåg att det var ett "alternativt" preventivmedel! ;o)
Minuset då:
Bilen behöver tankas igen...Förra och denna månadens bensinräkning låg på 3000:- vardera. Det lönar sig för F knappast att köra till jobb för mej! :o(
Då ska man veta att jag inte kör något bensinslukarmonster...


Rock on folks!

Kommentarer
Postat av: LindA

Ja, det är gräsligt att köra runt idag. F*n vad det kostar, snart får man väl cykla!
Kram

Postat av: Anonym

asgarvet,.... värsta hjärtattacken..eller haemorrhagen..moahahaha..gud fick värsta skrattattacken...hahahaha..håller med dig ..gillar inte den hurtiga tösen heller....Q65

2008-04-30 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback