Kanske läge att uppdatera...?

Vad kass jag är på att uppdatera...det har ju hänt en hel del och jag kan ju säga att jag ÄR aktiv på andras bloggar...men när det kommer till min egen, ja då är det alltid något annat som stör...
Nå, nog med bortförklaringar...vem bryr sig egentligen?? Det är ju definitivt valfritt att skriva! ;o)

Förra fredagen var R jourledig som sig bör när han haft jour torsdag till torsdag. Fröken E hade ett par dagar gjort mej uppmärksam på att det var dags att åka till Center Syd för att kolla upp om tjejen i parfymeriet fått in några nya fina färger på örhänge. Mhm...vi har varit på G att ta hål tidigare men se då var det fel färger och lite för ytliga nerver för att lilla damen skulle våga. Men nu verkade det som om hon hade tagit mod till sig. Vi sa att på fredag när pappa är ledig åker vi och gör hål. Ojojoj...vilken spänning. Jag kom på E med att sitta i trappan och knipa sig i örsnibbarna...för att se om det gjorde ont! Naaaw!
Sagt och gjort, Centan here we go! Det valdes efter mycket om och men ett par RÖDA fina stenar och innan vi visste ordet av hade E fått två fina örhänge i sina snibbar! Jisös vad snabbt det gick! Mäkta stolt över sina örhänge promenerade E runt på Centan och berättade för alla som ville lyssna om hennes stora stolthet - örhängena!! :o)

Vidare åkte vi till D o C i Höör på em/kväll och käkade gott. C har ett lager av PartyLite som inte är av denna dag...fått FOR FREE! Alltså om ni inte vet vad partylite är så kan jag berätta att de har marknadens i särklass bästa doftljus!! måste nog ha ett party snart tror jag. Fick iofs en hel del av C, men några var så goda att jag vill ha fler! ;o)

Lördagen var ju ett spektakel i sig...senare på kvällen alltså. Den började härligt med ett spinningpass och väninnan A som kom hela vägen från Lomma för att spinna på mitt pass. Efter karloriförbränning måste man bara fylla på med en utsökt fika - sagt och gjort!
Melodifestivalen...hahaha, så jäkla snopen hon blev, Carola! Men hon var ju så j*a övertaggad på uppträdet. Twinsen var bra och Sanna överglänste ju allt!

Veckan började bra med MK-möte och sportlov från skolan! E fick bli hämtad från dagis på tisdagen med feber...inte så bra förstås, men ni vet hur det är med mej och jobbet...det ÄR ok att vara hemma därifrån för min del! ;o) R älskar ju sitt jobb och vi spar bensinpengar om jag blir hemma, så valet är oftast väldigt enkelt när det gäller att VABBA hos oss.
Vi har varit hemma hela veckan. Idag blev det stora affären i Hyllinge för inhandling av mat och annat smått och gott. :o)

Nu väntar ytterligare en härlig helg. Blåsigt och dannt är det här hos oss...TV mys med lets dance ikväll och Wii-kväll hos vännerna i morgon! Det sistnämda ska verkligen bli intressant...jag sa till R att om det är roligt MÅSTE vi ju bara ha ett sådant! *S*

Nu blir det träning innan allt det goa ikväll!

That's all folks!

Kram C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker ialla fall att det är askul när du skriver i din blogg..så det så..du får gratta så mkt till D o mamsen...härligt med en så fin familj som du har...
Gratta Dottern oxå för att hon var så modig..måste komma hem till dig en dag..var sååå lääänge sen nu tycker jag..eller ni ska komma o kela med bäbisarna?..vet nog att du e ledig på fredagar..hehe..eller så kanske ngn råkar bli "sjuk"..hehe

Kramar i massor från bonnamoran på lannet!!!

2008-02-24 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback