Bowling idag!

image236
Ellen har pratat ett par dagar nu om bowling och att hon sååå gärna vill testa det.
-Det finns klot som inte är så tunga för barn, har hon påtalat!
Ok, det måste vi ju bara checka, sagt och gjort. Jag bokade en bana i em i LA och kl 14 smäller det! :o) Då spelar The Wiman Family sin bowligturnering! *S*
Måste säga att det var otroligt smidigt att boka bana och tom skriva sina namn så att de syns på skärmen på den bana man ska spela! Någon som är sugen på att utmana oss???
Gå in på
http://www.kingpinbowling.se/ och anmäl dig!

Ha en härlig söndag!

***
Hörrni, yes, yes, yes, det blev tramsfarbrorn Uffe Larsson som åkte ut ur Let's Dance! Mina böner är hörda!
Ellen tyckte det var synd om hans danspartner...hon hade ju den snyggaste klänningen enligt fröken Ellen.
***

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe som sagt gumman..jag ser ju inte lets dance...men du har säkert rätt..haha
Har kollat på polle idag..o går den igenom veterinärbesiktning o klarar min prövotid på två månader..så har jag polle igen..det du..hääärligt...precis vad jag behöver...
Saknar dig ..vi måste ta vår kväll snart..annars torkar jag ur..Camilla

2008-01-23 @ 21:41:44
Postat av: Karolina

Halli hallå :)
Har tappat bort ditt sista mail, så snälla skicka det igen :)
KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback