~GOTT NYTT ÅR~

God fortsättning på det nya året!!
Hoppas er nyårsafton var lika bra som vår.
Våra mellandagar har mest bestått av lata timmar...ja, vi har milt sagt bara slappat! Förutom en dag då vi var och busade på Busfabriken i HBG.
www.busfabriken.se Ojojoj...3 timmar bara försvann bland klätterställningar, studsmattor, rutschkanor och annat! :o) Vi gick även på bio en dag och såg Bee - the movie. Den var så gullig! Det är Olles andra film, den första var Spöket Laban. Gissa om det är fest att gå på bio, kolla JÄTTEtv och käka popcorn!?!? Ellen är gammal i gemet, hon har varit på måååånga filmer! Bästa minnet är Madagascar med Reisarna, guuud vad vi garvade! "I like to move it, move it!!" ;o)

Annars är det lugnt, Olle har feber och jag får stanna hemma med honom från dagis i morgon. Han har ont i håret säger han...och ska INTE ha alvedon...men gärna duscha! OK...

Mina föräldrar ger sig av på sin Cypernresa igen i morgon, stannar där i 11 veckor! Mmmm...najs! Strax efter påsk kommer dom hem igen. Gottegrisar!!

Missade Grevinnan och Betjänten igår...minns faktiskt inte sist jag såg den för den delen! Ett tag såg man den jämt tycker jag...men, inte denna gången heller..

Well, har lite att göra.
Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: LindA

Gott nytt år på er med er med. Grattis till karamEllen på 6årsdagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback