Long time, no see...

Upptagen quinna...kan man kanske säga. Nja, har väl tänkt göra ett inlägg, men något annat har kommit i vägen och så har det inte blivit av! MEN NU, när stormen Tuva drar förbi våra fönster och krackar till digitalboxen så att alla kanaler är puts väck, DÅ tänkte jag - ahhh, NU kan jag ju blogga! :o)

Litt har hänt sen sist. D har fått nycklarna till sin lgh och den är så fin! Målad med behagliga väggkulöreroch inredd med en splonkens ny soffa från MIO. Den kom idag. Tyvärr har jag inte hunnit provligga iden, men det kommer!
Var på Jysk idag och kollade lite gardiner, D köpte en träpersienn och jag en mulitihårmojs, alltså en plattång, krulltång och locktång med sju användningsdetaljer. Rätt kul faktiskt! Köpte en fin, dyr och mycket bra plattång hos frissan, men tänkte ha denna lite till Ellen oxå. Istället för att sova med småflätor kan vi ju våffla håret med tången och leka frissor! *L* Mulitigrejen var billig, 300:- för så mycket!

På lördag ska jag och kamraten C träffas, bara vi och mysa! JAg tror att vi kommer att inta lite alkoholhaltiga drycker och jag tror oxå att vi ska smörja våra krås med nått gott! Det ska bli såå kul. Vi har ju inte setts på eeeevigheter!

Idag har jag handlat två sorters favvochoklad, sådana med hög kakao%. Muuums! Ett från Lindt med smak av röd chili, verkligen värt att testa om man inte gjort det! Kittlar coolt på tungan!
Det andra är från Marabou, med pistagenötter - kom loss, så j*a gott det är!
Dessa bör avnjutas tillsammans med ett glas rött och gott vin! Aaaaaaaaahhhhhh!

Såg lite på årets kock igår. Gud vad duktiga dom är! Och gud vad Gry Forsell är fräsch!! Lyssnar på MixMegapol om morgonen när Adam Alsing och Gry Fosell sänder. Har ni inte lyssant på dom, så gör det! Dom är grymt bra!! Resten av dagen är mycket måttligt, men mellan 6-10 sänder fanimej den bästa duon! Dessutom brukar Anders Timell vara med och han är bara för jävla skön!!! Låt det bli en vana - MixMegapol kl 6-10 på morgonen, du kommer att älska det!

Well, tjipp å hej på er!
Kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback