Lycka är...

...att ha en underbar vän som jag har! På torsdag åker vi på en härlig tripp med våra tjejer till GBG och det ska bli såååå mysigt! Jag har inte sagt ngt till Ellen ännu, vill att det ska blir en riktig överraskning - sån är jag - surprisemommy!

Minns när jag överraskade Dennis med en tripp till GBG och biljetter till BackStreetBoys - hans då för tillfället absoluta favoriter! Snacka om att han var salig och jag har aldrig köpt en så dyr t-shirt...300:-!!!
Ja, det var det värt! *LER*

Har jag sagt att Dennis skriver kontrakt på sin första egna lgh på onsdag? Jojo mensan! Sen ska vi måla och fixa till så att den blir supermysig! :o) Min lille kille...*älskar*...hur kunde han bli 20 är så snabbt???

*****
Må väl!




Kommentarer
Postat av: Anonym

säger detsamma..var tog åren vägen/quartern

2008-01-09 @ 14:30:26
Postat av: LindA

Hej. Ska ni månde kolla på en isshow? Vi åker till
gbg på lördag för att kolla in en sådan nämligen:-) kram.

Postat av: Karolina

Hoppas ni får det riktigt, riktigt trevligt. Jag mailar dig sedan ang MK

Kram

2008-01-10 @ 20:46:35
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback