Rrrrrrriiiiiiiiiiiiiing!!

Telefonen ringer och jag svarar med mitt förnamn.
En jäkligt bred, stirrig, manlig, skånsk röst halvskriker:
-Jaaaeeee, e han himma?
-Nä, det är HAN inte, säger jag halvkrängt.
-Nänä, jag ringer mobilen.
-Ja, gör du det, säger jag.
Men för H, varför ringer du inte DIT direkt??? Blir så jävla trött på folk som inte presenterar sig i luren. Dessutom preciserar han ju inte VEM han vill prata med utan frågar efter HAN...öhh, det är sånthär som jag kan bli vansinnigt irriterad på. Dessutom gör det inte saken bättre av att jag är rätt irriterad på just HAN för tillfället...Öööööööööhhhh!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

"asg".. förlåt, men jag känner igen det där!!

ha de gott o kram!

Postat av: Anonym

hahaha..du e go du..vad har han hittat på då..haha måste veta...q65

2008-01-13 @ 20:35:55
Postat av: Therése

Du skulle svarat "Ja hna är hemma" och sen gett luren till Olle. Då kanske puckot i luren hade lärt sig telefonvett till nästa gång
:)
men det är klart, stackars Olle ska ju inte behöva lida för att andra är ouppfostrade...

2008-01-13 @ 23:21:13
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback