Utmanad av kamraten Lind@

Mhm, nu har jag blivit utmanad i ett kärt ämne, nämligen musik!
Jag ska hitta en låt/artist  som börjar på bokstaven...Z...det var väl oxå en jäkla begynnelsebokstav!!!

Hmmm, funderar på Led Zeppelin...men det blir väl inte rätt...det börjar ju på L.
Frågar R...han har ett annat kartotek när det gäller musik...lite, hur ska jag säga...mer hysterisk musiksmak än min, men det finns god chans att man kan hitta något som börjar på Z i hans samling.
Se nu här vad R bidrog med: Znowwhite, Ziggy Marely (Bobs son), Zombie Attack = en låt med Tankard, dessutom hittade jag en platta med The Hooters i min skivsamling som heter ZigZag! :o) Duger det Lind@???

Jag utmanar Kamraten C, PLLP, Nilla, Mika och K-line!!
Ok, se nu här:
Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller artist som börjar på bokstaven Å, eftersom jag fick bokstaven Z. Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen, sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven Ä. En annan grej med den här utmaningen är att den kan skickas tillbaks till dom som redan haft den, eftersom varje bokstav är ny (fast helst inte, please!!!!).

Kommentarer
Postat av: LindA

Men jesus vad R hade många namn på Z att komma med. Jag som trodde det skulle bli svårt.

Oslagbar film ikväll, eller hur. Jag älskade den, ska kasta mig över böckerna igen, med början i kväll.
Kram

Postat av: Therése

ZZ Top! De är ju dessutom jäkligt snygga...
;)

Å... Ålefeskarns vals!

2008-01-08 @ 21:37:34
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback