Var på bio i dag


Mmmm, R och jag är ganska spontana när det gäller något. Ja, inte städning eller något annat trist, utan att fara iväg på en massa, inhandla något, ändra om och dylikt.
Idag kollade vi på sf:s hemsida och såg att filmen ARN visades klockan 15,30 i Helsingborg. Då var klockan 14,37...snabbt som ögat ringa svärisarna och fråga om barnvakt, dom sa ja och vi fort iväg på 2 röda sekunder!
Var i Hbg kl 15,15, inte illa pinkat! Höll dessutom hastigheten dit! :o)
När vi trampar in på bian hör vi ett -Hallå Wimans!!! Och vem sitter där uppe om inte Lind@ och hennes J! Oj, heeeej, är ni här!? Jag blev så förvirrad att jag satte min väska i knäet på en stackars man - typiskt mej, med popcorn och dricka och väska och jacka och helt jävla förvirrad!! Han log och undrade just när jag skulle flytta på min väska?? Hahaha, tur att jag lagt av mina tegelstenar som ajg alltid drar omkring på! ;o)
Vad jag egentligen vill säga är: GÅ OCH SE FILMEN!!! Fasen så bra den var! Dessutom kommer nr i höst, SÅ GÅ OCH SE DEN NUUU!!! Mer säger jag inte!

Ha en fortsatt härlig kväll!
Kram C

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jodu, se min blogg...två inlägg postade innan du postade detta, och båda riktade till dig :)

Postat av: Annika

Så gott att ha svärisarna så nära och tillgängliga. Vi måste boka in våra en månad i förväg... fast å andra sidan har vi både Josefin och Kristina som bara är en pling bort. Så då borde man kanske plinga någon av dem och ta med gubben och se Arn.

Jag kan tipsa om en annan bra film som vi såg i helgen, nämligen Bee movie. Den är riktigt söt. Både Mika och jag gillade den. ;-)

Kramen, Annika

2008-01-08 @ 08:40:13
Postat av: Micke

Japp, ska se den också här så småningom!!
Älskar de böckerna!!

kram

2008-01-08 @ 13:17:27
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej virriga du! Jag har varit och sett filmen och jag tyckte också att den var riktigt bra. Jag har sett en hel del film denna julen så den har varit riktigt slapp och skön. Kramiz!

2008-01-08 @ 19:07:53
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Jaaa! JAg tyckte oxå den var skitbra! Haha! Som jag skrattade när jag kunde se dig framför mig där med väskan i en främmande karls knä! Söte dej!

2008-01-18 @ 08:52:11
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback