Rätt par i finalen!

image242

Yes! De två bästa paren i final!!
Fasen vad bra dom var igår. Bonden han steppade som en tossig höna i jiven, fast den var full av enegri och som Dermot sa: det var en Pigg jive...jo, passande att säga så till en grisabonne! Hahahaha!

Jag ser med spänning framemot finalen. Som skåning måste jag såklart hålla på T&T men om Tony o Annika tar hem det här är som minst lika värdiga vinnare!

Annars har en brakförkylning slagit sig ner i min kropp. Den smög på mer och mer i torsdags för att blomma ut ordentligt igår, lagom till Olles kompiskalas. Phua, det var en pärs...eftermiddagen avlöpte i mycket lugnt tempo kan jag berätta.
 Trist är att jag skulle ha lilla tjejligan här idag, men var faktiskt tvungen att blåsa av det - trist! De är ju mina goa vänner och vi har alltid så himla mysigt tillsammans. Från att ha varit chattande mammor på Allt För Föräldrar till 6 års vänskap som svetsat oss samman till ett riktigt gott gäng, det är härligt det! 

Idag får det bli litta ägg o sill. Ungarna vill måla ägg och så får det bli. Kanske gömma påskägg oxå.
Det snackades om snöoväder som skulle dra in över sydsverige, men av det syns bara några småflingor...hmmm, när skulle det komma?

På måndag ska vi hämta hem mina föräldrar som spenderat de senaste 11 veckorna på Cypern! Dom landar kl 10 på Sturup och det ska bli så härligt att träffas igen! Det blir lite go fika och mys under dagen. :o)

Nu vill Olle ha frukost, så tjing från mej!

Kommentarer
Postat av: Mill@n

GLAD PÅSK på er & krya på dig, kramen

Postat av: Anonym

Krya på dig vännen../Q65

2008-03-22 @ 17:15:10
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Ja! Rätt par vann! MEn jag säger som du! Tony o Annika hade varit minst lika värdiga vinnare! Tinas sista dans gick dock icke å för hackor, eller hur! Kul final blev det iallafall och man behövcde inte bry sig över nån eventuell besvikelse!
Lokalpatriotismen innefattade ju så klart denna dag staden i norr, så Tina var liiite favvistippad, trots att Tony e såå snygg!
Haha! Nu snackar jag bara omkring o runt...

2008-04-04 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback