Snörvel och en nygammal hobby återupptagen

Ja, här fortsätter snörvelfian att fräsa ut div äckelpäckelheter ur näsan. Kände mej febrig i morse men det har lugnat sig under dagen. R, mitt hjärta, har varit en god make idag som skjutsat barn till lekkamrater och tagit med lillebror på äventyr både i skogen och annat som gör en liten kille nöjd.
Vad gjorde denna här under tiden? Ja, läste lite tidningar, tog bort stearin från den äldre sonens jeans, surfade, strök, kollade sista delen på Let's Dance...somnar ju ALLTID efter första akten under nyheterna...*suck*
Men sen började det klia i fingrarna. Jag kom igår över ett 1000-bitars pussel och jag kände direkt att det MÅSTE jag bara lägga! Ett lagom klurigt motiv med båtar med master, vatten och en jämnblå himmel - ahhh, strålande utmaning! :o) Sagt och gjort, det påbörjades och är nu på G till att bli lagt.
Å, jäklar vad jag lagt 1000 bitare i mina dar! När jag bodde i LA under 90-talet bodde min syrra i samma hyreshus. Vi var båda glada för vin och blossade gärna på Marlboro...inomhus...hu, va äckligt!
Vi kunde ligga på storarumsgolvet med varsin cigg och glas vin under en hel lördagskväll och plötsligt var klockan både 2 och 4 på natten! *L* Tiden bara försvann!

Idag lär det nog bli tidigare för min del. Ska ju hämta föräldrarna i morgon - Äntligen!
10,00 landar planet på Sturup, hoppas det blir utan förseningar.

Well, snart middag och sedan...hehehe, PUSSEL! :o)

Rock on folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi rockAR FETT!!!Q65

2008-03-23 @ 19:54:30
Postat av: Mia

Hej!
Visst är det kul med puzzel. Vi har ett antal på landet som kommer fram när det är dåligt väder.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback