Ledig i morgon!

Åh, det ska bli najs! Ska vara ledig tillsammans med barnen. Vi har bara en punkt på schemat, en arbetsintervju på fm kl 10. Jag har anmält intresse som timvikarie och ska visa upp mej. Ringde och frågade om barnen kunde hänga med och det var ok. Därefter har vi dagen för oss. :o) Önskemål om bad på Karlslund har kommit...vi får väl se.

Annars är det jobb lö, sö, må. Ledig på tisdag då det är matteprov...*phua* Känner att jag måste räkna, räkna, räkna varje dag fram tills dess! :oP
Idag har jag haft besök av fröken A och det gick bra, handledaren är nöjd med mej vilket är mycket positivt med tanke på mitt sommarjobb.

Hade bokat step idag men...nä, jag tror inte det...vi får se när det börjar närma sig kl 19.

Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback