~*~Min födelsedag idag~*~

Jepp, då var man ett år äldre idag! Eller egentligen om man ska vara petig, vid 18,30-tiden då jag är född. :o)
Har fått massor av trevliga GRATTIS hälsningar på Fejjan och det är jättekul!

Annars har det varit jobb idag 7-16. Nu är det bara to-fr och må kvar på praktiken, sedan har jag gjort mina timmar! Helt otroligt så snabbt det gått...

Igår skrev jag matteprov och det gick väl hyfsat tror jag. Det kändes ungefär som förra provet då jag ju skrev 1 ynka poäng under VG-gränsen...ströigt!
På kvällen gickjag på ett härligt aerobicpass och släppte loss...sen var jag faktiskt helt slut! :oP Kan det vara åldern...??

Ikväll ska vi gå på körkonsert på skolan. E ska ha uppvisning - kul!

Cya!


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis!!!

Ha en bra kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback