Onsdag

Idag ska vi till skolsköterskan, E och jag. Det är en "rutin"kontroll, alla i klassen ska gå. 9,30 ska vi vara där.
Morgonen är helt underbar och jag har en maskin tvätt som jag tänker hänga ut i det vackra vädret. Negativt med vädret är att det verkar vara eldningsförbud nu lagom till Valborg...undrar om det blir tillställning ändå som sig bör här i byn?

Igår fick jag tillbaka mitt matteprov...19/30p som vanligt - hade likadant resultat som på förra provet...dvs ETT ynka poäng från VG...aaarrrrrrrrghhhhh! Men what the hell, jag satsar ju på ett G och då ligger jag ju ganska bra till lr hur? :o)

Efter lektionen for jag till Centan för att shoppa upp mina presentpengar och OJ vad jag handlade! Mest från favvoaffären Esprit...mmm, klänning, kjol, linnen, byxor och en juste sommarväska. :o) Najs!

På kvällen gick jag på aerobic med goa instruktören A-S och det blev precis lika kul som jag förväntade mej!
Därefter in till grannen på ME&I party, svettig och dann. Där blev det lite kläder till barnen.
Dusch soffan och en sömnig Champions League semifinal på det. Hoppas det blir bättre spel ikväll! 

Idag, fika med D!

Rock on!

Kommentarer
Postat av: Camilla

låter som du hade en toppendag min vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback