Skolan idag

Jag har ju jobbat hela helgen och även idag, fast bara till 13,20 eftersom min mattelektion började kl 13,30 och vi har PROV i morgon och denna sista genomgång  ville jag helst inte missa!
Syster J och jag skulle ha mattekväll igår men det fanns så mycket annat som var viktigare att prata om så när klockan plötsligt blev 00,30 hade vi inte gjort ett endaste mattetal! Jaja, det löster sig...har suttit ett tag idag, har möjlighet att gå på "verkstad" i morgon kl 11 men repeterar nog hemma istället i lugn och ro. Det finns nämligen vissa sörningsmoment i klassen och jag undviker gärna dessa inför provet - sådeså!

Idag har jag fått min för tidiga födelsedagspresent, nämligen dessa:
http://www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/outdoor/69223/00001/detail.do

Lite småplock i trädgården har det blivit idag oxå. Köpte 3 trevliga krukor att ha på vårt jätteträdäck.

Snälla ni: TUMHÅLLNING i morgon kl 12,00! Vid 14-tiden tror jag ni kan släppa tummarna...Jag litar på er! ;o)'

Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback