Tralala!

Har sedan jag fick deklarationspapperna och insett jag både jag och R får tillbaka en skön summa pengar till sommaren, tittat efter en juste solresa till oss. Kollade Bahía Felíz på Gran Canaria där vi varit 2ggr men R ville inte dit igen, kollade Tunisien men fick kalla fötter då jag fick redan på att någon som varit där skulle absolut inte ta med barn dit pga det påträngande folket, kollade Portugal, verkade trevligt - hittade Kreta, ännu trevligare! Riktigt bra pris oxå, ca13500:- för oss fyra! Vred o vände, ska vi, ska vi inte...ja, jag bokar! Nej, vi väntar! Ett evigt velande!
Men i morse kunde jag inte hålla mej...jag bokade och betalade anmälningsavgiften så den 3/9 sticker vi iväg till värmen! Det kan man väl vara värd efter en hel sommar med jobb! :o)

Kreta - here we come!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir avis direkt..vill oxå åka..men han vill med..o vilken datum jag än säger så vet han inte..o åker jag utan honom..blir han sur..rävsaxen är igensmälld så det visslar om det...trist o trött

2009-04-05 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback