Ett extrabarn, helgjobb och solsken

Ja, så ser det ut hos Wimans i dag, fredag. E har kompis med hem från badet där hon, O pch R har spenderat dagen. O hängde med extrabarnets familje hem så det blev jämt utbyte. :o)

Hela helgen ska jag jobba, ända tills måndag faktiskt...sen ledig 2 för att sedan jobba 2 kvällar. Jag börjar se slutet på den här sommarjobbsperioden nu. Nästa vecka och veckan därpå + en dag till som extrajobb sen är jag redo för en hel veckas ledighet följt av skolstart och Kretaresa! :o)

Solen verkar vara på sitt allra bästa humör idag och skiner gott fortfarande - galet härligt! Jag njuter av att sitta på vårt trädäck med ett glas kallt Drostdy Hof och bara zippa på det och njuta! Dessutom har jag badat 2 ggr i poolen här hemma, göttigt!

En annan stor sak som hänt idag är att O har tappat sin första tand...utan att veta hur och var det skedde, utan rätt som det var undrade han var hans tand tagit vägen...? ;o)

Idag har vi hängt upp vårat segel på en del av uteplatsen. Det blev bra, lite ljummet därunder på sommarkvällen - najsigt!

R fick idag ett samtal från Postkodmiljonären, han har vunnit 1000:-! Man tackar, dessutom trodden mannen i luren att även jag skulle vara en vinnare - thank youuuuu! :o)

Igår fick vi våra foto från när kollegan A fotade oss, hela familjen.
Smakprov;

Ha en underbar helg!

Ps. Besök A:s sida:
www.anneliejohnsson.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

jättefint foto..

2009-08-08 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback