När man inte kan beskriva en känsla...

Jag är så jäkla nöjd efter denna helt underbara helg!
Fredagen främst då naturligtvis. U2, Göteborg, D och jag, bara U2 i bilen på högsta volym, vi ylar och sjunger med som om det var vi som var rockstjärnorna, vi njuter, vi anländer till Götet, parkerar, promenerar, äter, går in på arenan, skådar en scen som är spelar i en egen liga, njuter, dricker halvkass öl, kollar på förbandet Snow Patrol, funderar på att det måste vara kass att vara förband när alla bara väntar på att de stora grabbarna ska göra entré, roddare jobbar snabbt och effektivt, väntan, det börjar ryka ur jätteklon, jaaaaa - dom gör entré, Larry, Adam, The Edge och Bono, vi får uppleva en helt ljuvlig musikkväll, tårar fälls, vi fotar, sjunger oss hesa och vi vill aldrig att det ska ta slut!
Som avslutning ber Bono oss att sätta på våra mobiler, hela Ullevi ser ut som en lysande julgran och han sjunger Moment of surrender...det är så stämningsfullt, storslaget men mest av allt - helt underbart att få ha upplevt detta...

Ni kan aldrig förstå om ni inte var där, jag kan aldrig förmedla känslan men jag kan visa er hur det såg ut och hur det lät...njut! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad för er skull...camilla

2009-08-02 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback