One week to go!

Nästan klar nu med jobbandet i sommar, nedräkning; 3 dagar kvar denna veckan + en extra dag i slutet av augusti, sen är det klarrrrrt! :o) Jäklar var jag är värd en semestertripp då och den kommer...fortare än man anar! :oD

Kollar runt lite på en egen laptop. Skulle verkligen behöva de nu inför skolstarten. Mycket jobb som ska skrivas och sparas antar jag och denna jag skriver på nu är ganska full med ett å annat...så en egen hade varit toppen! Får se på Pricerunner om jag kan hitta någon prisvärd.

Annars regnar det här i kväll, trist! Känns som om sommaren är på väg bort och hösten smyger sig på...huuuu! Vill inte riktigt ha det så ännu faktiskt, lite mer värme tack! Kommer ju snart, fast inte på hemmaplan...*nice*

Jag har börjat shaka lite Herbalife. Dom shakarna är supergoda, blandas med mjölk eller juice och smakar verkligen gott! Tänkte slimma av lite kilo...märkligt att dom jämt ökar med sommaren!?!

På lördag blir det litt kräftpartaj här igen, skabli skoj! :o)

Cya!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Köp en mac. Så himla enkel och bra!

Annars finns det riktigt bra priser nu!

Postat av: Anonym

hoppas du hittar en prisvärd en..kram C

2009-08-18 @ 05:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback