Ännu en ljuvlig vinterdag!

Ahhh, jag brukar inte vara den som gillar vintertid men nu måste jag säga att det enda jag vill just nu är uuuuut i det vackra vädret. Vi har väl ca -5 grader och solen lyser skarpt från en blå himmel, snön ligger fortfarande lite här o där. Jag ver precis varför jag inte gillar vintern. Den brukar ju liksom inte alls se ut som idag här i skåne. Nä, då är det för det mesta grått, regn och blåst. Juldagarna var grönare än en dag i maj och minst lika varmt...nästan. Trist! Då gäller det verkligen att ta vara på dagar som denna och njuta.
E leker med kompisar o O ska på kalas. Under tiden passar R o jag på att ta med oss odjuret Oz på en härlig skogspromenad.
I kväll väntar kalas för svågern N - najs!
Å sen ska väl Måns Z gå vidare som klar vinnare i kvällen deltävling??

CYA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det gjorde han jue..månsen...

Kram saknar dig /camilla

2009-02-15 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback