Dubbelmatte idag

Eftersom jag har praktik i 4v nu missar jag en del i matten som ligger på må o ti. Denna veckan är jag ledig de dagarna och passar på att gå på lektion. Eftersom jag missar nästa veckas lektioner passar jag även på att gå på kvällsmatten 17,30-19,30. Vad gör man inte för sin matte! :o)
Jag tänker inte skryta om att jag är något snille men när man väl får kläm på saker och ting så är det ganska kul att det flyter på och facit stämmer! Dessutom är ju läraren den bästa så det vore ju f*n om det inte skulle gå vägen i den kursen!
Så här ser vår formel ut som vi räknar efter idag:
y = kx + m
Den som vet vd den formeln står för är ett geni tycker jag! Kom igen nu...visa era färdigheter i matte! ;o)

Tjena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback