Föreläsning i Eslöv idag

Jo, en föreläsning om Parkinsons sjukdom har vi fått idag av ett par där mannen för 16år sedan drabbades av sjukdomen. Frun är ssk på neurologen i Lund o har läst 20p vidare till Parkinson-ssk. En mycket bra och väl genomförd föreläsning som hela tiden var intressant. "Titta nu på Lennart, sa frun nu börjar han bli överrörlig och kan inte kontrollera sina rörelser." Och mannen bara satt där och händerna gjorde nervösa rörelser utan att han kunde styra det...otroligt.

Igår bokade jag biljetter till Stieg Larssonfilmen som har premiär på fredag. D o jag ska se den o sen gå o äta på Inferno. Mommys födelsedagspresent till sin baby. :o) Under dagen planerar hela familjen att åka till badet i La. Jag är ledig o R är jourledig så det kan bi najs!

Nähäpp, nu väntar tvätten på att bli upphängd...den gör det märklig nog inte själv...?

CYA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså..min tvätt fixar alltid sig själv..moahahahha..kram från vrak2

2009-02-25 @ 20:53:23
Postat av: Anonym

Wow - imponerande!

2009-02-25 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback